Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?


  • Total voters
    205
  • Poll closed .

Tjaeng

Medlem
Samma här. Däremot kan de extra baspoängen inte användas som poäng. Annars vore det en pointbooster on crack. Upplägget är alltså egentligen bara användbart för folk som ligger nära tröskel till silver eller guld. Om EBB med 0 poäng skulle få detta erbjudande skulle de teoretiskt sett kunna få EBG för typ... 5000kr (sista minuten t/r till Aten eller liknande via Köpenhamn x 3 samt nån filler utöver det)
 
Last edited:

Najk

Medlem
Nå Guldnivå 3 x snabbare i vinter

SAS kör en kampanj under januari 2013 där de erbjuder trippla statuspoäng!!* Dvs 2 CPH-EWR i Eco Extra = EBG

Man behöver boka innan 31 december 2012 och anmäla sig. Såg ett mail om infon men inte hittat det på nätet än.

*Utöver din normala poängintjäning på resan ger vi dig dessutom dubbla nivåhöjande poäng, poäng som endast gäller för kvalificering till högre nivå (ej köp av bonusresor, hotell och annat).
 

Alx

Medlem
Oj, då blir det plötsligt SAS som tillfälligt tar över stafettpinnen som enklaste flygbolaget att uppnå *G på... Eller fanns det begränsningar i erbjudandet?
 

Alx

Medlem
SAS går verkligen ut hårt med EuroBonus sedan meltdown i november. Hoppas att det är en väg som leder till något bra för SAS!

Någon enstaka long haul och en EBB blir plötsligt EBG!
 

Bryant

Medlem
Jag har fick också detta mejl! Jag behövde verkligen ett sådant erbjudande, mitt år slutar 31/3 och jag behöver 28000 poäng.

Det innebär att jag endast behöver göra en resa i eco till ORD.
 
Last edited:
Toppen