du har rätt det var faktiskt hösten 2018, tiden hade gått fort.
min nästa resa i C över nyår 18/19 blev med brittisk airways och allt funkade verkligen galant ARN-LHR-SCL, resan var riktigt dyr men allt fungerade felfritt åtminstone.
jag skrev aldrig hur det hela slutade, därav det här gjorde ni inte bra SAS. Hade de löst situationen och förstått korrelationen mellan väldigt mycket samtalstid med de och allt strul, ja så hade jag aldrig behövt lägga det i denna tråd. Då hade de snarare fått kudos för de löst situationen.
SAS har bevisat hur de outsourchat kundtjänsten och totalt tappat rimligheten i sina misstag.
i höstas behövde en resa bokas akut, dvs resan var väldigt viktig och inget fick gå snett. Satt i telefonen i 16 timmar och de lyckades klanta sig på allt.
1) få en första klass resa försvinna genom...
Det är där jag kikar försöker förstå vad betyder within area 1? Inom Frankrike är lätt att förstå.
Jag kör samma retur som ditresa men ändå hamnar jag på en annan Fare, exempel på nätet visar att samma rutt tillbaka ska vara ok.
VIA THE ATLANTIC/
MAP CONSTRUCTED LEFT TO RIGHT AND RIGHT TO LEFT
1. PAR-LX-CGN/DUS/FRA/GVA/MUC/VIE/ZRH-CGN/DUS/FRA/GVA/MUC/
VIE/ZRH-BUE/RIO/SAO-AR/G3/LA/LX/O6/PZ-SCL
.
Min 5 dagar / max 3 månader, no blackout dates.
Departing CDG on 12/25/18 for SCL
Fare basis code PNCP00FR
Flying LX
Routing via North Atlantic
RULE APPLICATION AND OTHER CONDITIONS NOTE - THE FOLLOWING TEXT IS INFORMATIONAL AND NOT
VALIDATED FOR AUTOPRICING.
SWISS PROMOTION FARES...
Hittade en fare från CDG med LX ( med fler) som heter PNCP00FR och har fare 1299 EURO den är den absolut bästa men hur får jag ihop de och hur vet jag vilka flygplatser den godkänner?
För jag har skrivit 25 dec / 11 Jan från CDG - SCL
PERMITTED COMBINATIONS UNLESS OTHERWISE SPECIFIED...