Den om han som reste (glömt vem, förlåt) med sin brorsa och polare i Asien. Bodde på ett hotell som var en egen ö och avslutade med ett "to be continued" för att aldrig återkomma.
Du menar att ni blev sena från Arlanda pga att man valde att börja boarda sent? Det fanns ingen bakomliggande anledning som gjorde att boardingen inte kunde börja tidigare?
Om hon följer reglerna och inte hittar på egna tycker jag det låter uppfriskande. Måste vara jobbigt att behöva städa upp efter kollegor som lovar saker som inte är OK. Sen kan jag inte hjälpa att tänka på tråden angående prioboarding där tillfällen när personalen är bestämd angående reglerna...
Ja det går ju såklart att tolka åt precis båda hållen.
SAS har planerat att hyra in kapacitet från andra bolag som nu ej behövs pga man räknar med att det ej blir strejk.
SAS har planerat möten angående helt andra projekt som nu ställs in pga man räknar med strejk.
Och allt där i mellan.
Om maskinerna inte lönar sig i daglig drift på linjer utanför Europa skapar de ändå en viss möjlighet att rotera in dom på ex. EWR om SAS har någon trasig widebody. Kanske inte alltid populärt bland alla passagerare men säkert billigare för SAS än att boka om dom på andra bolag eller kanske inte...