Beställde i fredags och hade 22 Mars som förväntat datum. Men fick nya metallkortet igår. Så helt klart snabbare än förväntat.
Helt klart bättre än plastkortet men vet inte hur mycket "premium" det egentligen känns.
Känns som det ligger någon "plastcoating" ovan. Vet inte om det är samma på...
Finns garanterat redan svar på detta om man är lite bättre på att söka. Men ändå! :)
Flyger strax ARN-EWR-CLE (J klass - business)
Kommer man in på Polaris när man mellanlandar och ska vidare med UA? Eller är det bara om man ska "åka vidare" internaitonellt med business-biljett?
Tack för svar!
Måste säga att maten, design och overall betyg på United Club EWR är över förväntan.
Snart blir det traska över till terminal B och besöka SK-loungen. Om jag såg rätt, så är LH stängd för renovering?
Jo det är faktiskt helt sant, det får jag ge dig. Var nog överdrivet kritiskt.
Var förra veckan på ORD i snökaoset. Inte lika spännande.
Men som tråden säger. Man missar väl inte så mycket av att inte ha access till Clubsen när man flyger inrikes :)
Åker ARN - EWR - IND nästa vecka. Bokade resan för några veckor sedan. Så inrikesresan är med UA. Misstänker det inte kommer vara några problem att komma in på United Club (yippie..) (S* Guld)
Men framtida resor nu ser uteslutande vara med skyteam-medlemmar gällande USA inrikes. Betyder det 0...
Hur tänker gänget på forumet?
När tror vi att sista dagen för att boka F med LH är? När går SK över till SkyTeam och dagarna med ankor och FCT är över?
Vet inte när Allegris kommer rullas ut? Men känns tveksamt att man kommer kunna boka den kabinen med EB-poäng?
Är det kanske lika bra att boka...