Det är en sedan tidigare bokning i C . När man loggar in på appen så ligger det ett test sedan fyller flygbolaget på med just din aktuella flygning när det närmar sig.
Jag skapar en ny tråd på detta ämne då jag inte hittar någon för Air France/KLM.
Jag har i dag fått frågan från KLM/ Air France om jag vill resa som Mystery Traveller på en flight den 2/1-14 genom deras program Quality Observer. Jag har inte föranmält mig till detta tidigare utan blev utvald...
Jag har i dag fått frågan från KLM/ Air France om jag vill resa som Mystery Traveller på en flight den 2/1-14 genom deras program Quality Observer. Jag har inte föranmält mig till detta tidigare utan blev utvald genom lojalitetsprogrammet. Ersättning för detta är 500 p alt 20% i deras webshop...
Då har jag fåttsvar från SAS efter 5 dagar vilket känne helt ok i tidsynpunkt.
De ber om ursäkt för det inträffade och bifogar en länk på Svenska och Engelsa som jag kan ta med mig nästa gång om problemet skull upprepa sig. För övrigt ingen godwill ersättning.
Så här ser SAS svar ut:
Hej...
Jag fick också erbjudandet i dag. Jag bor en hel del på hotell med Jag har inte valt Radisson. Nu vill de locka över mig. Man måste ändå säga att Eurobonus är på hugget nu.
Tack Martin för ditt engagemang. Jag har alltid av någon anledning värnat om SAS och försvarat dem i mycket. Kommer förmodligen även i framtiden göra det då det är vårt hemma bolag. Men i bland blir det helt fel. Vi sa precis innan att vi nästan kände oss som en klassisk SAS reklam film...
Nej, det är bra Langham i Kowloon i HK. De har en grym känsla för service, diskret och komplett. När man checkar in säger de " Welcome home Mr Andersson"
Jag har Voyager medlemskap sedan tidigare. Langham Hongkong är mitt favorithotell alla kategorier. Förutom servicen är det något speciellt med stämningen.
Skulle besöka SAS lounge i Paris i dag när jag med familjen varit på en weekend. Döm av min förvåning när mina två barn 7 resp 8 år blev nekade då de bara sa att jag och min hustru fick tillträde. Vänligt informerade jag den mäkta irriterade damen i receptionen att jag har rätt att ta med mina...