Og der kom mine 1500 poeng for 5 reiser i economy....bare synd vi i Norge ikke for poeng for innenriks, da jeg får lite uttelling av mine ukentlig turer her med ca 50% flex og 50% i economy
Korrekt, og den norske stat har også sagt at de ikke har noe hastverk med å selge. Dette er mer en formalisering av hva vår næringsminister har sagt lenge: At Norges andel i SAS er tilsalgs, hvis en kjøper kommer å tilbyr nok penger og har en fornuftig plan for SAS. Det de gjør her er bare å...
Malmø Aviations eier, Braathens Avaition, har bestilt 10 C-Series som skal leveres til Malmø Aviation med levering fra 2014. Det er snakk om 5 CS100 og 5 CS300, samt 10 opsjoner
Corporate > Media Centre > Press Releases
Tag-on er dyrt, veldig dyrt å operere. Da er det mest sannsynlig bedre for SQ å fortsette som idag ved å slenge på code-share på SAS sine flighter CPH-OSL/ARN, også heller få en flere frekvenser enn 3x ukentlig på CPH-ruten
SAS på vej med Singapore-rute | Tic.Travel
Ifølge denne artikkelen så innebærer det trolig en økning av Singapore Airlines sine frekvenser op CPH-SIN og at man kanskje etterhvert også vil se SAS tilbake til SIN
Nja, problemet her er at mye av den norske virksomheten er spredt over hele Norge (mye er på Vestkysten) og transfer International-Domestic på OSL er et hassle, slik at mange vil uansett velge å fly via AMS og FRA
Er heller vitkige destinasjoner fra ARN og CPH som bør komme før noe nytt fra...