Många företag vill veta när deras kunder blir missnöjda och varför. Därför vill jag prata med en supervisor. Bryr sig inte SAS om feedback? (obs ironi)
Nu har jag för tredje gången ringt SAS och får svaret "jag kan be en supervisor kontakta dig men jag kan inte garantera att de ringer upp". Till och med Comhem är väsentligt mer service minded.
Jag förstår att man måste vara ute i god tid för att få tag på de få biljetter som läggs ut som bonusbiljetter, men min fråga är: är detta verkligen acceptabelt att det finns så få biljetter? Är det ok att att man marknadsför lojalitetsprogrammen så hårt när programmet i praktiken mycket...
Jag har alltid försökt stötta SAS och har också för egen del också försökt att samla poäng. Idag fick jag veta att de biljetter de visar att jag kan boka med poäng på deras webb i själva verket inte alls går att boka, när man väl klickar vidare. Hur ska jag då kunna hitta en resa? Ska jag...