Kollar en del tillgänglighet, framför allt på seats.aero. Någon som vet varför JNB aldrig dyker upp längre? Brukade krylla (med LH F mått...) av biljetter.
@simon_says91 Jag får starta ett kundtjänstärende antar jag. Jag kollade bara i appen - och där var biljetterna ändrade från Go till Plus (jag hade ursprungligen bokat Go, men det dök upp Plus i somras, så jag ändrade). Ska kolla igenom mailen!
Behöver snabbt råd. Mina föräldrar sitter fast på ALC och ska till GOT. Jag har bokat bonus till dem, men nu visar det sig (även när jag försöker att checka in) att biljetterna ej är confirmed. De står nu utan biljetter och flight lämnar 10.20. Vågar jag lita på att SAS kundservice löser det...
Värdefull tråd för mig som överväger Amex Plat istället för Elite. Vad är er erfarenhet - om man växlar MR till hotellprogram, brukar det vara lätt att boka t ex bonusnätter på "bra" hotell?
Bumpar en gammal tråd. Ni som kör både Plat och Elite, betalar man för båda? Har Elite i dag med en rätt hög spend och har svårt att göra av med poängen. Kanske är bättre att diversifiera lite.
SAS löste det snabbt och snyggt. Frågade återigen om jag kunde få veta vad som beställts. De hänvisade till att denna info bara lämnas ut till polisen. Det köper jag. Huvudsaken är att jag fick tillbaka poängen! :)
Bumpar tråden. Fick i dag ett nyhetsbrev från SAS och såg hur lite poäng jag hade. Satte kaffet i halsen. Loggade in och såg att det handlats i Eurobonus Shop. Då jag bor i USA, valde jag att chatta med SAS nu på morgonen. Blev ganska otrevligt behandlad (jag kände mig skyldig). Det slutade med...