Intressant! Priset nedbrutet, per natt, är i såfall: €36 + €4.
€36 = ungefär 410 SEK vilket skulle vara överensstämmande med det belopp som *ibland* finns i bakgrunden vid uttag av poängnätter. Det verkar vara en administrativ åtgärd hos Strawberry som vi sällan ser/märker av förutom vid vissa...
Det här med hur viktigt det är om avgången är från Terminal 2 eller annan terminal låter jag vara osagt. Det har, historiskt, funnits medarbetare på loungen som varit mer nitiska med avgång från T2 än andra. Lounge Buddy skriver:
Och BRA har kört både Helsingfors och Århus ett tag nu. :-)
https://press.flygbra.se/posts/pressreleases/bra-tillbaka-i-finland---premiar-idag-for-nya
https://press.flygbra.se/posts/pressreleases/bra-lanserar-ny-direktlinje-till-danska-arhus
Den här texten ligger på sidan: https://www.sas.se/eurobonus/home/
Nu är det ju inte "lägga till" en flygning som gäller för dig men jag kan tycka att slutresultatet är ungefär det samma. Hade du väntat till tillgänglighet öppnats till GOT-CPH så hade det inte varit en diskussion utan...
Det låter som att kundtjänst hänvisar till punkten 4.3 i medlemsvillkoren:
Övernattning i samband med paketpriser (konferenspaket, spapaket, hel- och halvpension med mera), där logi står för en del av totalpriset men det inte är specificerat hur stor andel, ger 1000 bonuspoäng/natt.
Sen om...
Det har vid normala omständigheter varit ”fem arbetsdagar” men allt som oftast är det klart snabbare än så.
Gjorde till familjemedlem i somras: ansökte på fredagen vecka 1, fanns att hämta på önskad ort onsdag förmiddag vecka 2.
”När dörrarna öppnas och passagerarna tillåts att stiga av” om jag inte missminner mig.
Om du kan spåra flighten via Flightradar24 så kanske det kan hjälpa lite?
Har haft mina diskussioner med Vox gällande just detta. Senaste budet var ”vi uppgraderar enligt de rumstyper som är bokningsbara via Nordic Choice (Strawberry), därför är uppgradering inte möjligt till våra sviter då dessa enbart går att boka via vår egen site”.
Sen kör ju jag mitt egna...
Hade idag ett samtal med en agent som jag upplevde som professionell. Personen sa sig ha arbetat i ett antal år och hade en, för mig, mycket god inställning till att lösa problem och "trixa". I mitt fall med en resa till Mexico city under hösten. Lufthansa med sina married-segments gjorde att...
Jag tänker att desto fler vi är som belyser att förmånen inte går/kan nyttjas ”from all stations”, desto tydligare måste SAS gå ut till sina handlingbolag med hur detta ska omhändertas.
På Kallax tog det bra lång tid innan prio-boarding implementerades men nu tycker jag att det verkar ha satt...