Tyvärr verkar artikeln bara vara skriven på känslor. Istället för att lyfta relevanta frågor om förseningar och huruvida kabinpersonalen på
”SAS” borde kunna prata ett skandinaviskt språk, är det bara klichéer och hårda ord.
Vad menar man med ”Datorer som inte fungerar, ström som slås på och...
Inte jättefräscht med:
”Det finns väl olika däck på ett fartyg? Där A- och B-däck är högst upp och D är längst ner. Det är så det känns att flyga med de här planen. D-däck. Personalen är hur konstig som helst”
Har samma problem, hade en Norwegian flygning från Umeå till Arlanda förra månaden. Maskinen var 2 h sen så bokade en flygning med SAS istället. Ansökte efter resan på Norwegian.se och fick idag följande svar:
Takk for at du kontakter oss med ditt krav. Vi beklager lang behandlingstid og takker...
Skrev till eb retro om mina 750 poäng, fick följande svar;
Thank you for your request for retroactive EuroBonus points for flight activities.
We are pleased to inform you that points for the enclosed document have been registered as basic points to your account and we hereby confirm your...
Efterregistrerade nu och poängen var inne inom en minut. Dock fick jag bara in 250 poäng fast jag lyckades uppgradera till Plus (från ungdom, Klass V). Vad ska jag göra?
Har bokat en MR ner till Visby och ville egentligen boka med vändande kärra men SAS mct tillåter ej. Hur ska jag göra? Det är ju med högst sannolikhet samma maskin som går tillbaka till Stocholm. Vad anser ni?:)
Såg precis mot min förvåning att SK1004 är försenad från 8:30 till 9:45! Samma gäller tidiga visby-maskinen. CRJ är även ersatt av en -800 som inte startar från Umeå förens 8:10! Vad beror det på? Någon som vet?