Hej @Direktorn @Schlaake @simeo och @lillemannen
Vi har haft tekniska problem och ber verkligen om ursäkt för detta.
Vi kommer att göra ett nytt utskick imorgon bitti som vi hoppas når er alla. Om ni ändå inte skulle få den inbjudan heller får ni gärna inboxa oss era kontaktuppgifter så...
Hej @Direktorn @Naga @Brandten och @Schlaake
Självklart är ni alla varmt välkomna till medlemseventet den 19 november.
Vi har bjudit alla våra medlemmar som har mer än 3000 poäng – eftersom det kostar 3000 poäng att delta.
Läs gärna mer om eventet: Offers | Le Club Accorhotels
Hoppas vi ses...
Hej igen @Erik M
För att du som medlem ska kunna ta del av status- och lojalitetsbaserade fördelar behöver din vistelse vara bokad på samma sätt som gör att du kan tjäna poäng.
När det gäller din vistelse på Mama Shelter så är det i nuläget tyvärr inte möjligt att tjäna poäng retroaktivt för...
Hej Erik,
För att du som medlem ska kunna tjäna poäng behöver din vistelse bokas genom någon av AccorHotels distributionskanaler (AccorHotels webbplatser, AccorHotels bokningscenter och hotell), eller en traditionell resebyrå som använder sig av ett GDS (Global Distribution System) som är...
Hejsan,
Vill bara förtydliga att vi (AccorHotels i Norden) inte driver någon form av kundtjänst här på forumet utan vi försöker följa vad som skrivs så gott det går då det är fantastiskt roligt att följa era upplevelser. Vi försöker såklart hjälpa till i den mån det går om ni har frågor eller...
Hej Olo,
Viktigt att veta angående din bokning och reglerna för vår kampanj. Ifall du ändrar din bokning efter den 31 maj, 2016, så får du tyvärr inte poäng för dina nätter. Det jag skulle rekommendera ifall du vill lägga till en natt till exempel är att göra en separat bokning för den natten...
Hej, om du har bokat tre nätter och avbokar en natt, får du poäng för de nätter som du bodde på hotellet, alltså två nätter. Om du lägger till en natt får du poäng för de nätter som bokades innan den 31 maj, 2016. Ha en fortsatt bra dag!
Vänliga hälsningar
AccorHotels Scandinavia & Finland
Hej, vill dubbelkolla att jag förstått din fråga rätt. Du menar att du bokar tre nätter innan den 31 maj, och vid ett senare tillfälle bokar av en av dessa tre nätter och undrar ifall du då fortfarande får poäng eftersom bokningen ändrades efter den 31 maj, 2016?
Ha det så bra!
Vänliga...
Hej "Pålly",
Jag heter Jan Birkelund och är ansvarig för AccorHotels kommersiella aktiviteter i Norden.
Det är med stor förvåning och bestörtning jag läser din tråd. För att kunna agera och reagera,
undrar jag om du kan maila direkt till oss med information om namn och kort nummer samt när
ni...
Hej!
Ni har väl inte missat att vi just nu har en kampanj där ni kan tjäna upp till 6000 poäng om ni registrerar och bokar er vistelse före 31 maj!?
Bifogar länken: Special offer hotel offer
Se till att passa på! :)
Vänliga hälsningar
AccorHotels Scandinavia & Finland