Efter att ha ringt flera olika nummer, både 0771, 010 och 08 nummer till kundservice (man kommer som det känns till samma kö ändå) utan att få svar (närmare en timma väntade jag) så ringde jag stationen, de hade ett bra nummer sa det 031-7256934 och där fick jag svar direkt :) Norsktalande men...
Du kan ladda ner deras app AMEX NU. Du måste dock sedan registrera dig, inte samma inloggning som till vanliga AMEX. Sedan kan du söka på nattklubbar och restauranger.
Hilton Malta. Från ett vanligt King Room med Marina View till Panorama Suite, galet stor terrass som går åt alla håll och har sol hela dagen. Kan kan knappast klaga, är HHD (sista månaden...)
Är det bara jag som har problem med att boka på poäng? Försökt sedan igår kväll men slutar bara med felmeddelande att det inte går att nå kunddatabasen.
EDIT: Nu gick det helt plötsligt tydligen bara störningar, tålamod och prova igen mao :) Vart en helg i Prag
När vi kom till ORD så fanns det en 'Fast Track' dock dåligt skyltad, men hade man bara handbagage och ett ESTA som inte var nytecknat utan man rest in på det till USA innan så kunde man ta denna väg. Bara två diskar, men ingen kö och den ligger innan man kommer till bagagehallen så kan vara ett...
Det är ett utsatt läge. En kant som man har skorna på hela tiden så slits helt klart mer än kanske normalt. Osäker på om stolen också kan hjälpa till med slitage, någon som ska åka snart får väl kolla :).
Redan slitna mattor i den nya kabinen i business. Bilden är ifrån kärran som gick 21:a augusti ORD-ARN. Såg lika ut när vi åkte dit (vet inte om de är samma plan) och på i stort sett alla platser som vi såg.
Som HHD fick vi uppgradering till King Executive Suite på Hilton Bangkok. Hade iofs redan Executive Room som vi bokat tidigt via någon kampanj.
Dock ingen uppgradering på Hilton Singapore berodde kanske på att vi kom tidigt, hade flygigt långt och ville gärna ha ett rum direkt och då hade hon...
Idag i Guldloungen i Oslo gick de runt och delade ut nya SAS Bagagetaggar. Rätt snygga. Men blir de eftertraktade månne så man blir av med dem om man använder dem på incheckat bagage ?
Kan bekräfta att de har piffat upp det hela, varm handduk, duk på bordet och ny design på allt. Precis åkt Plus LHR-ARN med en fantastisk trevlig personal.
Verkar vara webbversionen som har problem, i appen visar man både bokningar och points så det kan vara ett tips. Jag har precis som ni inga synliga bokningar (vilket jag har) när jag loggar in via webb och jag står på 0 i point, men appen visar korrekt.