Senaste nytt

Ni som flyger Malmö Aviation - är ni med i bonusprogrammet?

Jag är med i bonusprogrammet. Jobbar inte aktivt för att maximera poäng etc, utan det får bli som det blir. Jag brukar se till att dänga fram M.A-kortet vid hotellincheckningar så det blir nästan mer poäng därifrån. Som det ser ut nu så har jag en poängresa t/r GOT-BMA att ta ut om jag vill.
 

Jonas C

Medlem
Malmö Aviation hade nog säkert vunnit mer på att integrera ett annat flygbolags bonusprogram i sitt system. Å andra sidan är ju frågan vilka…
 
Nu när jag funderat lite mer så har nog mitt medlemsskap på BusinessClass.se medverkat till att jag flyger mer med SAS och mindre med Malmö Aviation. Forumet har inspirerat mig, som varit nära EBG-status i flera år, att ta steget till just EBG. Dvs jag har placerat fler flighter med SAS till ARN istället för BMA som ju i många fall "ligger bättre till..."
 

Dr. Miles

Expert
Malmö Aviation hade nog säkert vunnit mer på att integrera ett annat flygbolags bonusprogram i sitt system. Å andra sidan är ju frågan vilka…

Deras enda samarbetspartner är Brussels Airlines och de har Miles & More, det är kanske inte optimal då både SAS och Brussels Airlines är medlem av Star Alliance

Jag har ett svagt minne om man kunde kreditera/använda KLM flygningar när Malmö Aviation var Braathens Malmö Aviation.
I så fall skulle det vara intressant att bli del av Flying Blue idag.
 

Johannes

Medlem
Jodå är med, men flyger inte ofta TF, men det beror inte på att bonusprogrammet är dåligt utan för att Bromma inte ligger bättre till. Känner en del som ligger med årskort och i princip kör GOT-BMA det intressant är att två av dessa inte hade en aning om att de kunde använda poängen på Brussels, om de är omedvetna eller om TF är dålig på att kommunicera detta vet jag inte....
 
Jodå jag är medlem och flyger ganska ofta till/från BMA då det för mitt företag ligger mycket bättre till. Tyvärr får man väldigt lite poäng per flygning om man åker på de billiga biljetterna och som någon annan skrev så får man mer poäng av att bo på hotell.
 

Bryant

Medlem
Jag är medlem. Ser ingen egentlig vinst med TF's program, tror jag har 3000 poäng. På måndag får jag ytterligare 300..
 
Toppen