Senaste nytt

Sol Melià Hotels revards program inbjudan

Ubbe

Medlem
Hej forumvänner.
Min fru och jag sticker snart iväg till Asien och nu vill jag ha lite hjälp från er! ;)
Om jag värvar er till ett hotellprogram så får jag 500 poäng för varje som går med. Förhoppningsvis får vi ihop det som fattas till en gratisnatt eller två :)
Det kostar inget för dig och du kan gå ur när du vill men samtidigt kanske det kan ge er en bra deal någon gång i stället. Aktiverar ni ert konto på hemsidan för online bruk så får ni lika många poäng som jag fick. Win-Win för oss bägge två och som sagt det är GRATIS. Ni får 4-5 gånger om året några bra erbjudanden på faktiskt riktigt billiga hotellnätter.
Vi har själva utnyttjat dessa några ggr och varit helt nöjda, och nån gång mer än riktigt belåtna.
Radisons och Hiltons program är bättre men om de inte finns på plats så är detta ett alternativ. :cool:

Man kan även föra över poäng till FFL program:
partners.jpg

Hoppas ni ställer upp och hjälper till.

Vill ni inte så gör inget!

Hur göra?
Gå till --> siten

och fyll i följande info:
Name: Freij
First surname: Urban
Mas card number: 2388340I Sista bokstaven är ett stort I
invite.jpg
Fyll sedan i din info


Det verkar vara svårt/omöjligt? att statusmatcha till programmet men det trillar in poäng rätt vad det är utan att man gör något..? Skumt men jag har inte klagat...

Benefits är OK och vi blev uppgraderade redan som Blue

mas.jpg

Hoppas att många går med för jag vill ha en natt eller två på
Gran Meliá Jakarta

gm1.jpg

gm2.jpg

gm3.jpg

gm4.jpg

Ha det gott :)
 
Last edited:

Ubbe

Medlem
2388340I

"direkt klippt och klistrat skall/borde fungera".

Men fungerar det inte för er/dig så skicka ett PM till mig med för och efternamn samt mail adress så fixar jag det i inloggat läge.

OBS: Jag kommer inte att missbruka era uppgifter, det är accessen till denna siten och förtroendet alldeles för mycket värd.
 
Last edited:

Timotey

Medlem
Your data has been transmitted correctly.

Funka för mig.

Såg ut som ett juste hotell, ni får ha det fint i Indonesien
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Lite OT.
Jag vill minnas att Sol Melià hade hotell på Bali, Indonesien och det kostade inte så mycket när jag hjälpte min vän att boka hotellet.
 
Toppen