Senaste nytt

Singapore Airlines unveils Scoot budget carrier

Elsson

Medlem
SQ äger en tredjedel av Tiger enligt artikeln.
Långdistans flyg till lågpris i 2 klasser med 4st 777-200, låter som om dom ska måla om 4st av sina gamla 777-200 istället för att rusta upp eller sälja dom och sen konkurrera med sig själva på linjerna till Australien:rolleyes:
 

A380*G

Medlem
Smart och otroligt medvetet. Bättre att köra dubbel branding än att urholka sitt premium brand i konsumentmarknaden.
 

SvartMjolk

Medlem
Såg något om Scoot på Wikipedia häromdagen. Men då deras hemsida inte fungerade trodde jag att det var något gammalt som gått i konkurs... Skulle läst lite noggrannare:)

Har precis fått reda på att jag blivit nominerad till studier i Tianjin, så ett bolag som gör att jag billigt kan flyga till Singapore direkt därifrån är uppskattat:)
 

Dr. Miles

Expert
Har precis fått reda på att jag blivit nominerad till studier i Tianjin, så ett bolag som gör att jag billigt kan flyga till Singapore direkt därifrån är uppskattat:)

OT svar.
Det låter som du kommer att plugga i Nankai Universitet, korrekt?

Air China(CA) flyger Tianjin-Hong Kong dagligen och Dragonair(KA) har codeshare med CA flygning på denna linje.
Om du går till Dragonairs kinesisk webbsida, kan du hitta kampanjpriser till Sydostasien även från Tianjin.

Air Asia (eller Air Asia X?) flyger också Kuala Lumpur-Tianjin.
 

ACervin

Medlem
Ny liten drive från Scoot airlines om man har vägarna förbi Singapore eller Australien

Skärmavbild 2013-01-17 kl. 21.03.49.jpg
 
Toppen