Senaste nytt

Betala räkningar via entercardkortweb BA -Avios or not?

Slappo

Medlem
Hej!

Har sökt svar men ej funnit. Om man betalar räkningar via kortwebben på BA entercard sidan, är det aviosgrundande?
 

Slappo

Medlem
2-4-1 är ju ännu bättre. Som sagt står inget i det finstilta (som ja kan se) och transaktionen belastar ju kortet...

Annars kan man oxå leka affär och handa av sig själv med en Izettle :)
 

Ubbe

Medlem
2-4-1 är ju ännu bättre. Som sagt står inget i det finstilta (som ja kan se) och transaktionen belastar ju kortet...

Annars kan man oxå leka affär och handa av sig själv med en Izettle :)
Har du verkligen läst reglerna? Tillåter de att du handlar av dig själv eller av dig närstående företag? Kanske smartare att blandain en vän, mor eller annan nära kontakt istället...
 

KeXx

Medlem
Vad jag har förstått så räknas betalningarna mot 2-4-1 men är inte Aviosgrundande. Jag fick min voucher för någon vecka sedan och jag har definitivt inte handlat för över 200k, dock har jag betalat en massa räkningar och annat med kortet.
 

Senator

Moderator
Vad jag har förstått så räknas betalningarna mot 2-4-1 men är inte Aviosgrundande. Jag fick min voucher för någon vecka sedan och jag har definitivt inte handlat för över 200k, dock har jag betalat en massa räkningar och annat med kortet.

Hej, man skall kanske låta björnen sova, men detta skulle vara intressant att få bekräftat. Om det stämmer skulle jag nog redan vara över gränsen, men så är det inte för min del...
 

Lina

Ny medlem
Kan man betala räkningar på forex med mastercard? Har en räkning på 27k jag inte riktigt vet hur jag ska betala då jag tänkt använda mina kreditkort. 20k på ett MC och 7k på ett annat (remember). Går det att göra så? Vill helst intw använda typ billhop eftersom det kostar en del.
 
Toppen