Senaste nytt

THAI Airways First Class Spa behandlingar på Bangkok flygplats?

Pushback

Medlem
Sitter i skrivande stund på hotellet i södra Thailand och ska åka tillbaka mot ARN om några dagar med TG i F via FCO!

Jag undrar om någon i BC forumet har erfarenhet från Thai´s Royal Spa för F resenärer?

Jag ser naturligtvis på TG´s hemsida vad som finns att välja på men har någon med erfarenhet bra tips på val av behandling inför avgång samt om det finns behandlingar utöver det som anges på websidan?
 

Dr. Miles

Expert
Sitter i skrivande stund på hotellet i södra Thailand och ska åka tillbaka mot ARN om några dagar med TG i F via FCO!

Jag undrar om någon i BC forumet har erfarenhet från Thai´s Royal Spa för F resenärer?

Jag ser naturligtvis på TG´s hemsida vad som finns att välja på men har någon med erfarenhet bra tips på val av behandling inför avgång samt om det finns behandlingar utöver det som anges på websidan?

Om jag kommer ihåg rätt, man kunde också välja bastu istället av SPA. (Jag använde inte själv bastun)
 

Magino

Medlem
Om jag kommer ihåg rätt, man kunde också välja bastu istället av SPA. (Jag använde inte själv bastun)

Går alldeles utmärkt att ta både bastu och massage som resenär i F. När jag var där så började jag och en kompis med bastu (de startade upp både vanlig bastu och ångbastu, riktigt skönt) för att sedan ta en fotmassage. Min kompis fick dock välja mellan endast bastu eller massage då han reste vidare i C.
 

GillBates

Medlem
Jag körde på 1tim helkroppsmassage, superskönt. Men passa dig för planetens fulaste fillingar som man tydligen skall dra på sig innan behandlingen.....
 
Toppen