Senaste nytt

Radisson Blu Riverside Hotel, Göteborg

Jacob

Medlem
Nu finns en webbsida uppe för Radisson Blu Riverside Hotel som kommer öppna i mars/april 2013. Hotellet kommer vara beläget vid Lindholmen på Hisingen och kommer drivas i samarbete med Lindholmen Conference Center

Fakta om Radisson Blu Riverside Hotel

*Öppnar i mars/april 2013
*265 moderna och eleganta rum och sviter, 554 bäddar
*Kreativt och modernt restaurangkoncept – The Cuckoo’s Nest – med plats för 200 gäster med stor uteservering vid vattnet samt bar
*Beläget precis vid hamnbassängen med magisk utsikt över Göteborgs hamn och stad
*En 225 kvm stor takterrass för mingel med plats för 150 personer
*Beläget 5 minuter från Göteborgs centralstation
*På översta våningen finns ett Wellness center med 3 jacuzzi, bastu, gym, terrass med möjlighet för avkoppling och umgänge och en spa-avdelning
*Konferensavdelningen är belägen på hotellets andra våning och erbjuder 5 moderna mötesrum med kapacitet för 68 gäster med tillhörande breakout lounge – som ger naturligt dagsljus.
*Tre av konferensrummen kan göras om till ett – som ger plats för upp till 68 personer i biosittning.

Hotel Gothenburg - Radisson Blu Riverside Hotel, Gothenburg
 

Ubbe

Medlem
Någon som är intresserad av att försöka sno ihop en träff där i April 2013. Förslagsvis en träff på fredag kväll sedan Olympiatravet på Åby lördagen och kanske en frukostbuffet på söndagen... Möjlighet att vara med hela eller delar av helgen. Jag kan hålla i eventet om intresse finns om vi blir några stycken. Ju fler anmälda desto bättre villkor går nog att fixa... Trippel points och uppgradering hägrar :cool:
 
Last edited:

David

Medlem
Någon som är intresserad av att försöka sno ihop en träff där i April 2013. Förslagsvis en träff på fredag kväll sedan Olympiatravet på Åby lördagen och kanske en frukostbuffet på söndagen... Möjlighet att vara med hela eller delar av helgen. Jag kan hålla i eventet om intresse finns så vi blir några stycken.

Japp, helt klart intresserad!
 

Ubbe

Medlem
Det verkar inte finnas något officiellt bokat datum för Olympiatravet 2013 men det borde vara helgen 20/4 eller 27/4 2013. Fixar en Doodle om det finns +10 intressenter när jag vet mer. Kanske ett besök på aeroseum??
 

MarcusC

Medlem
Hade ju vart lite kul om vi kunde ha nån träff i samband med invigningsdagarna eller så? Jag är nog ine omöjlig om jag kan planera in det:).
 

Jacob

Medlem
Ingen som är sugen på att klämma in det 18 maj istället? Finns många löpare på forumet och Göteborgsvarvet lär dra en och annan medlem till Götet.
 
Toppen