Senaste nytt

Ibland så blir det så rätt trots allt....

Idag så kändes det helt rätt att uppgradera vid incheckningen för £370 till Club World. Faktum är att jag tycker att det kändes billigt speciellt med tanke på att jag undersökte vad det skulle kosta att använda On-Business för samma uppgradering. 7000 points & 7200kr, så värdet vid cash upgrade blev så mkt bättre.

Dock så funderar jag kring värdet av On-Business programmet? Någon som kan svara på det?
 
Det råder inget tvivel om, men det som är det märkliga är. Vad skall man med On-Business till? Var svindyrt att uppgrader med dem då de också skulle ha 7k utöver poängen. Jag har nog missat något, men vi har ca 100k sådana & något borde de vara bra till?
 

doc

Medlem
Man ska inte använda dem till att uppgradera. Uppgraderingarna verkar göras på fullflexbiljetter i grunden. Det smartaste man kan göra är att boka hela biljetter för dem. Då får du en fullflex business för 3000 SEK plus poäng.
 

Homer

Medlem
Erbjudande att uppgradera från WTP till First får man väl bara om det är fullt i CW?
Jag har bara fått det en gång, kommer inte ihåg siffran exakt men det var hjärtstannande dyrt.
 
Toppen