Senaste nytt

Aegean sänker kraven för gold

Ubbe

Medlem
Nu höjer Aegean sin signup bonus till 2000 miles vilket medför att det endast krävs ytterligare 18000 miles för att uppnå GULD inom *Alliance. ;)
 

NyfikenGrau

Medlem
Nu höjer Aegean sin signup bonus till 2000 miles vilket medför att det endast krävs ytterligare 18000 miles för att uppnå GULD inom *Alliance. ;)

Nämen så kul för de som går med nu då, inte för mig dock som gick med förra veckan för att vara säker på att få 1000-miles-bonusen... :mad:

gaah.

Nu räcker det att flyga CPH-ZRH-NYC t.o.r. en gång i Swiss P för att få guld alltså. haha
 

seat56f

Medlem
Eller till Australien via BKK med Thai i Q. (~13kSEK med Sweden Special-dealen som var postad i dealsforumet)

Fast den trippen räckte ju redan innan de höjde, förstås.
 

Magino

Medlem
Helt galet. Ja det är väl bara att tacka och bocka för att de är så generösa men det känns ju inte helt hållbart i längden?
 

agehall

Medlem
Helt galet. Ja det är väl bara att tacka och bocka för att de är så generösa men det känns ju inte helt hållbart i längden?

Ganska länge. Det är relativt få personer som går med i M&B pga deras krav, även om de är överrepresenterade här och på FT.
 

Magino

Medlem
Ganska länge. Det är relativt få personer som går med i M&B pga deras krav, även om de är överrepresenterade här och på FT.
Sant, vi som hänger är och på FT & MP är ju faktiskt inte allt för många av de totala resenärerna. Helt sjukt vad många medvetslösa resenärer som finns där ute.
 

bjobr

Medlem
Nämen så kul för de som går med nu då, inte för mig dock som gick med förra veckan för att vara säker på att få 1000-miles-bonusen... :mad:

Jag registrerade mig också förra veckan. Men det verkar ha gått bra att registrera sig en gång till och få ett nytt nummer.

Tack för tipset, Ubbe!
 

NotRyan

Medlem
Sant, vi som hänger är och på FT & MP är ju faktiskt inte allt för många av de totala resenärerna. Helt sjukt vad många medvetslösa resenärer som finns där ute.

Haha, är det ambulansflyg vi pratar om då.... ? Nej, jag håller med men som agehall säger... Var glad för det...

Efter jag börjat hänga här så har jag till viss del tänkt om, förut har jag poängmaximerat i varje läge. ETT FFP per allians m.m, men nu har jag skaffat både US och UA-konton t.ex..

Mvh
/NotRyan
 
Toppen