Senaste nytt

Uppgradering bokningsklass P på Lufthansa

011430121

Medlem
Förmodligen finns svaret på denna fråga någonstans på BC, men jag kan inte hitta varken fråga eller svar.
Tänker boka en resa ARN-EZE-ARN med LH i bokningsklass P bra pris för att vara till EZE 17.698 SEKÄr det fortfarande omöjligt att uppgradera sig till F med EBpoäng på LH, vill minnas att jag läste att ev. kommer det att gå på LX någon gång under hösten.
Det ger 100% EP har jag kunnat läsa mig till.

 

Mr.A

Medlem
Förmodligen finns svaret på denna fråga någonstans på BC, men jag kan inte hitta varken fråga eller svar.
Tänker boka en resa ARN-EZE-ARN med LH i bokningsklass P bra pris för att vara till EZE 17.698 SEKÄr det fortfarande omöjligt att uppgradera sig till F med EBpoäng på LH, vill minnas att jag läste att ev. kommer det att gå på LX någon gång under hösten.
Det ger 100% EP har jag kunnat läsa mig till.


Var i hela fridens namn hittar du detta pris? Ska dit i November, kan förvisso idag boka med BA för 21000 men det låter trots allt bra...
 

Senator

Moderator
Jag har svårt att se LH och LX lämna platser till några andra Star program i bokningsklass P och Z när man inte gör detta till egna medlemmar i Miles & More. På Swiss kan man fortfarande uppgradera med vouchers och miles men det är så himla dålig kurs på detta. Swiss kan nog kanske tänka ändra Z i framtiden, men det är ren spekulation från mig. Med tanke på hur Lufthansa agerar just nu skulle magkänslan säga aldrig.

Det finns några hyfsade priser i D med Swiss som kanske kan användas via FRA innan ZRH
 
Toppen