Senaste nytt

TAP kampanj - 50% off all flights. Boka senast 10/2-19, res ut senast 28/2.

Jeff

Medlem
Gäller även business. Milage run?

50% off all flights | TAP Air Portugal

50% off all flights!


The World awaits you, and TAP takes you to your dream destinationfor half the price!

Discover Europe, Africa and North or South America - always in the best company. Take advantage of our 50% discount on any destination you choose.

Use the Promo Code and get 50% off
During the booking process, enter one of the promo codes listed here and see our 50% discount at the end of the process.
TP50
TAP50
MEGAPROMO50

Terms and conditions
The promotional code is only valid for bookings made online at flytap.com between February 8 - 10, 2019.

This offer is valid for TAP journeys starting until February 28 and completed before March 31.

Airport taxes are not included in the discount.

All flight segments of the ticket must be used. If you do not fly on your first flight, for example, the remaining segments of your ticket will not be valid.

Once ticket is issued, bookingscannot be changed.

This offer is subject to seat and fare availability and cannot be combined with other discounts or campaigns. Valid for all fares.
 

Jeff

Medlem
Gick relativt snabbt fram tills att jag postade här ;)

Kan man se bokningsklass innan man slutför bokningen? Eller måste man ringa?
 

jumbooze

Medlem
Synd att den inte fanns under perioden jag skulle behöva miles men
Köpenhamn - Boston Full Flex enkel 445,73 EUR är inte illa alls

Screen Shot 2019-02-08 at 14.43.06.png
 

Ricci

Medlem
Man blev rätt sugen nu, åkte en för 1,5 år sedan med en liknande kampanj med TAP till BOS i C (200% till EB).
Synd att mitt EB-konto är rätt fullt och nya perioden börjar i maj:(.
@lillemannen är du sugen på en TAP tur igen?
 

SimonXYZ

Medlem
Ja, får göra det! Men efter att ha kollat på SAS intjäningstabell för TAP så tolkar jag det som att Business alltid ger 200%. Eller kan det vara så att man hamnar i en klass som tillhör Eco trots att man flyger i Business?
Jag vet ej hur det är med TAP, men t.ex Asiana bokningsklass U är business men står som economy i Eurobonustabellen.
 

Tonton

Medlem
Skulle behöva ca 12 000 eb innan juni, något förslag på något lämpligt med denna kampanj eller är det bäst att kolla på sas resor

Jag skulle lätt försöka köra en TAP, med deras vanliga kampanjpris, till USA i Business. Sedan, ännu smartare, är om du lägger utresan på ena sidan brytåret, och hemresan på andra sidan.

TAP Business från CPH går normalt sätt att hitta för drygt 12k med 200% intjäning till Eurobonus. CPH-LIS-MIA T/R ger dig cirka 22700 poäng. Med andra ord 11300 poäng åt vardera håll.

På så sätt kan du nå upp till de poäng du behöver i år, samt ge dig själv en bra start på nästa intjäningsår :)
 
Toppen