Senaste nytt

Diners Club - vilken lounge på Arlanda

TjudöBoy

Medlem
Japp, det är den enda man kommer in i.

Hmm, har jag missat något här eller kommer man ej in mera på följande DC lounge:confused:;


Stockholm, Sweden – Arlanda Airport

Lounge Name: Menzies Executive Lounge

Lounge Location: Terminal 5, Pier F.

Entry Conditions: Cardmembers must present their valid Diners Club card. Maximum three hours per visitor.

Amenities Offered: Disabled access, Flight monitor, Internet Access, Wi-Fi, Newspapers, Magazines, Television, Snacks, Soft drinks and Alcoholic beverages.

Fees Cardmembers please check with your issuer for terms and conditions of lounge access. Children up to 12 years are admitted for free. Guest fee - 125 SEK.
 

Bergp

Medlem
Någon som vet vilken/vilka lounger man har tillgång till på Arlanda med ett Diners Club kort?

Ödmjuk som jag är kan jag berätta att så här ÄR det ;)
Du kommer in på båda Menzies loungerna. Vill du har utsikt väljer du Business loungen. Vill du ha mer mat och mer dryck (serverar sprit under dagen, vet inte när flaskorna kommer fram) väljer du executive lounge.
 
Hmm, har jag missat något här eller kommer man ej in mera på följande DC lounge:confused:;


Stockholm, Sweden – Arlanda Airport

Lounge Name: Menzies Executive Lounge

Lounge Location: Terminal 5, Pier F.

Entry Conditions: Cardmembers must present their valid Diners Club card. Maximum three hours per visitor.

Amenities Offered: Disabled access, Flight monitor, Internet Access, Wi-Fi, Newspapers, Magazines, Television, Snacks, Soft drinks and Alcoholic beverages.

Fees Cardmembers please check with your issuer for terms and conditions of lounge access. Children up to 12 years are admitted for free. Guest fee - 125 SEK.

När Agehall skrev sitt svar i september förra året så var det nog så att man bara kom i den som ligger vid SAS-loungerna. Det var väl först senare under hösten/vintern som man fick komma in även i den vid F-piren.
 

agehall

Medlem
När Agehall skrev sitt svar i september förra året så var det nog så att man bara kom i den som ligger vid SAS-loungerna. Det var väl först senare under hösten/vintern som man fick komma in även i den vid F-piren.

Jag tänkte väl att jag inte kunde ha så fel, men jag hade inte tid att reda ut saken när TjudöBoy skrev sitt inlägg.

Som alla troligen redan vet vid det här laget, så har jag ju aldrig fel.. ;)
 
Toppen