Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

M@GNÜS

Medlem
Från Astana får man också intressanta förslag både öster- och västerut (är ju samma zon som Hong Kong)
Exempelvis TSE-FRA-LAX-OGG eller TSE-PEK-LAX-OGG
 

Canadien

Medlem
Men hur ska man ta sig till Kahului annars? Inga Star Alliance-bolag utom United flyger dit.
Deras egna sökmotor föreslår liknande rutter som HKG-PEK-LAX-OGG eller HKG-TPE-LAX-OGG

Står det någonstans på Eurobonus sidor att de garanterar att man kan åka till alla ställen, från alla ställen?
Men i detta fallet skulle jag ringt Tallinn och frågat, eller SAS om det är utan voucher. Kanske går, men isåfall betala för den dyrare zonen.
 

squeezen

Medlem
Tror ni Hong Kong - Seoul - Los Angeles - Kahului kommer fungera som godkänd routing?

Får inte upp den när jag söker i SAS award motor, men får upp HKG-PEK-LAX-OGG som är längre...

map

Great Circle Mapper
Är det 2-4-1 amex bokning eller ”ren” sas award?
Om ingen 2-4-1 är med i spelet skulle jag definitivt säga den borde gå igenom. Med 2-4-1 är det åtminstone värt att ringa in och försöka boka. Får du dessutom upp liknande rutter är det ju bara att be dem jämföra...
 

M@GNÜS

Medlem
Står det någonstans på Eurobonus sidor att de garanterar att man kan åka till alla ställen, från alla ställen?
Men i detta fallet skulle jag ringt Tallinn och frågat, eller SAS om det är utan voucher. Kanske går, men isåfall betala för den dyrare zonen.

Ska testa så snart mina senaste poäng trillat in. Award sökningen hos SAS visar pris för billigare zonen, dvs Hawaii.
 

hendberg

Medlem
Hej!

Är dubbel open-jaw tillåten på en 2-4-1? Har bara kört enkel tidigare. Undrar också om denna bokning skulle gå igenom?
Den är rätt störd, men ändå...

ARN-FRA-BLR-MLE-SIN-MEL // SYD-BKK-SIN-LHR

Skärmavbild 2018-10-18 kl. 21.35.03.png
 
Toppen