Senaste nytt

Artikel: BusinessClass.se utökar teamet för en bättre sajt

Status
Stängd för vidare inlägg.

pep

Medlem
Jeg savner lidt ogsaa flere reportager fra Economy class, da det trods alt er der jeg (vi?) oftest rejser.....
 

Jacob

Medlem
Jeg savner lidt ogsaa flere reportager fra Economy class, da det trods alt er der jeg (vi?) oftest rejser.....
Den flitige ekonomiklassresenären som gillar att skriva är välkommen att höra av sig. Skulle vara väldigt kul att få t.ex. bra jämförelse av några olika flygbolag på sträckorna Stockholm-London/Bangkok/New York som många svenskar åker. Bara en spontan idé...

Det kanske finns någon frekvent tågresenär här också som vill skriva en artikel om hur man optimerar sin tågresa? Kanske någon som provat sig igenom SJs bistromeny och kan skriva en skoj matreview om vad man ska testa och vad man ska undvika?

Eller en artikel om världens bästa och sämsta flygplatståg?

Det finns massor med möjligheter.
 

sembl

Medlem
Fast tänk på att det är själva enkelheten som lockar folk att hänga här. Lite som blocket.se. Håller med andra dock , vill man nå lite bredare publik så skadar det inte med fler skribenter som täcker Monkey.
 

Palazzi

Medlem
Fast tänk på att det är själva enkelheten som lockar folk att hänga här. Lite som blocket.se. Håller med andra dock , vill man nå lite bredare publik så skadar det inte med fler skribenter som täcker Monkey.

Frågan är vem som vill ta skitgörat;)

För att vara seriös ett tag: Jag håller helt med om att det inte skulle skada med fler reportage i Ekonomiklass :) Jag kan tänka mig att folk inte riktigt vågar publicera reportage i t.ex low-eco efter att ha läst reportage i F, men jag tror att det finns ett allmänintresse rörande alla former av resor! Bara att publicera!

För egen del blir det inte många reportage i Ekonomi, av den enkla anledningen att jag inte orkar/finner intresse i att fota ARN-MXP som jag åker 20ggr/år... Det känns personligen roligare att rapportera om när jag gör något unikt (eller iaf något som inte tidigare publicerats på sidan). Men om jag kan glädja någon med fler reportage i Ekonomi, så ska jag givetvis överväga möjligheten.

Jag lovar att det under nästa vår kommer publiceras en hel del udda reportage av undertecknads penna!:D
 

Jacob

Medlem
Kul med idéer men vi behöver kanske inte göra det till en öppen diskussion just här ;) Som nämnts är alla förslag välkomna, ekonomiklass inkluderat. Variation förnöjer som det heter. :). Det finns givetvis även löpande support och coaching att få under arbetets gång för att få allt så bra som möjligt.

Även branschen börjar nu på allvar få upp ögonen för BC.se och den potential och slagkraft som finns på sidan, så det är inte alls omöjligt att det kan dyka upp andra möjligheter i framtiden.
 

gdaily

Medlem
Får jag komma med ett tekniktips på en funktion jag skulle vilja se på forumet, en "Multitwitter" där ni fångar upp Twitter från ex BA, SJ, SAS osv. Liknande högerkanten på It's all about Poker fast reserelaterade tweets i stället för pokerkändisar.

Beroende på vilken plattform ni använder så brukar sådant vara standardmoduler.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen