Senaste nytt

SAS lägger eventuellt ner Köpenhamn-Bangkok

Status
Stängd för vidare inlägg.

cmj

Medlem
Kommer kanske inte som en överraskning.

Förvisso inte officiellt än, men verkar som att rutten läggs ner i slutet av mars nästa år. Först under sommaren, men eventuellt permanent.

Takeoff.dk
 

agehall

Medlem
Det var väl tyvärr rätt väntat. Thai lär ju bli glada iaf - de lär ju kunna skruva upp priserna rejält nu.
 

Jacob

Medlem
Bangkok var uppe som det hetaste tipset när vi pratade om vilket flygplan som skulle användas till nya San Francisco linjen.
 

cmj

Medlem
Gör man inte delvis detta med att börja HKT? Eller var det från ARN några dagar i veckan? Har för mig att det var direkt ner, och via BKK hem?

Jo, det gör man förvisso, men nu löper man kanske hela linan ut och gör det dagligen. (HKT har väl bara flugits under vårt vinterhalvår?!)
 

Malu

Medlem
Jo, det gör man förvisso, men nu löper man kanske hela linan ut och gör det dagligen. (HKT har väl bara flugits under vårt vinterhalvår?!)

Jag har svårt att se att man kan fylla en maskin dagligen till HKT, i alla fall utanför högsäsong. Det jag väntar på är att se om SQ kommer göra något åt sin CPH-SIN eller kanske till och med ARN-SIN (man kan väl få drömma... ) ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen