Senaste nytt

KLM lounge access Singapore Changi - vilken lounge?

Matsson

Medlem
Hej
Har bokat KLM i biz SIN-DPS. Letar på loungeexpert men hittar ingen lounge i term.1 changi där KLM passagerare har access. Någon som vet vilken lounge vi kan använda,vi har i.o.f.s prioritypass,men min erfarenhet är att dess Lounger inte alltid är de bästa om man kan välja.
 

Jacob

Medlem
Står att det ska finnas en Air France lounge i Singapore, den loungen tror jag är nerlagt och infon på sidan felaktig.

Något för Karin att ta med för uppdatering när hon är tillbaka.
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Jag visste att du längtade efter mig, därför avbröt jag min semester efter 10 veckor för att nu åter vara på plats! :cool: Speaking of which att jag åker en sväng också nästa vecka... livet är för kort för att bara vara hemma och jobba?! Men det gäller ju inte så många av er här, då ni jobbar men aldrig hemma!
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Jacob, var står det att vi har en lounge i SIN? Söker jag SIN på Air France hemsida finnar jag följande:

Singapore
Third-party lounges (lounge made available by the airport or another company) for Affaires customers
Jet Quay lounge, reserved for La Première customers

Då tolkar jag det som lounge, men inte "egen" i den bemärkelsen...

Står att det ska finnas en Air France lounge i Singapore, den loungen tror jag är nerlagt och infon på sidan felaktig.

Något för Karin att ta med för uppdatering när hon är tillbaka.
 
Toppen