Senaste nytt

Buy miles: United Mileage Plus rea

Magino

Medlem
United MilagePlus rea

Just nu har United 40% rea på sina miles.

United Airlines Buy or transfer miles

100.000 miles kostar $2257.50 och dealen gäller till och med 22 augusti.

To take advantage of this offer, you must use the order links on this page.
For a limited time, buy Personal Miles or Give Miles for less - only $21.00 per 1,000 miles (normally $35 per 1,000 miles) plus a 7.5% excise tax
15,000 mile minimum purchase required for this discounted rate and after that miles are available in increments of 1,000
Offer ends 11:59PM (Central Time) August 22, 2012
Purchase up to 100,000 MileagePlus Personal miles or Give Miles per account per calendar year
Credit card will be billed immediately for purchase
Mileage rates and other applicable fees are subject to change
Discounted pricing will automatically display when using the links on this page
Allow 48 hours for miles to post to MileagePlus account
Personal Miles and Give Miles are non-refundable
Purchased miles do not count toward Premier® qualification
If you have questions or concerns about this offer, please email custserv@ualmiles.com for assistance
All MileagePlus Program Rules and terms and conditions apply
 

Alx

Medlem
Tack! Vilket sammanträffande. Funderade igår på när och om UA inte skulle komma med en sådan kampanj snart! :D
 

Alx

Medlem
US är fortfarande några dollar billigare eftersom de har samma baspris och ger 50% rabatt. Jag upplever det dock som att UA har bättre awardtillgänglighet än US (dock inget jag kan bevisa) och fördelen att jag själv kan boka awardbiljetten direkt på nätet (samt möjligheten till enkelbiljetter) gör att jag tycker att UAs deal är värd den merkostnaden.

OBS! US är betydligt bättre till Norra Asien så ska man dit är UA dealen inte alls lika bra.
 

Magino

Medlem
Är det någon mer än mig som inte lyckats köpa miles, kommer bara upp Error och köpet vägrar att gå igenom? Skaffade kontot igår om det har någon betydelse.
 

Alx

Medlem
Jag köpte precis till hela familjen, inga problem. Checka så att du verkligen anger rätt postnummer för vart kortfakturan skickas. Annars är det kanske antalet dagar som du varit medlem som är för få, men det står inget om några sådana begränsningar vad jag kunde se... Skumt!
 

Magino

Medlem
Jag köpte precis till hela familjen, inga problem. Checka så att du verkligen anger rätt postnummer för vart kortfakturan skickas. Annars är det kanske antalet dagar som du varit medlem som är för få, men det står inget om några sådana begränsningar vad jag kunde se... Skumt!

Försökt med typ tre olika kort och dubbel kollat postkoden, även provat med 011 eller vad det stod att man skulle skriva om man inte hade någon. Min kompis lyckas inte heller få igenom några köp, även han har ett nytt konto, så det är nog något med det. Trist men inte hela världen
 

Alx

Medlem
Försökt med typ tre olika kort och dubbel kollat postkoden, även provat med 011 eller vad det stod att man skulle skriva om man inte hade någon. Min kompis lyckas inte heller få igenom några köp, även han har ett nytt konto, så det är nog något med det. Trist men inte hela världen

Vad synd... Ja det låter ju onekligen som att det kanske beror på antalet dagar som medlem i så fall... Konstigt bara att de inte informerar om detta?!

De hade en likadan kampanj för några månader sedan så det kommer säkert en ny framöver. Då har du ju iaf haft kontot tillräckligt länge! :)
 
Toppen