Senaste nytt

COOP Medmera mer

Jag har precis skaffat Coop Medmera mer för att ersätta mitt Santander kort i utlandet (fria uttag). Jag har fått kortet precis, så har ännu inte fått någon faktura, men jag vill sätta in pengar med en gång så att jag kan börja ta ut pengar utomlands. Har Coop likt AMEX kortnumret + kontrollsiffra eller liknande?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

hittan

Medlem
Jag har precis skaffat Coop Medmera mer för att ersätta mitt Santander kort i utlandet (fria uttag). Jag har fått kortet precis, så har ännu inte fått någon faktura, men jag vill sätta in pengar med en gång så att jag kan börja ta ut pengar utomlands. Har Coop likt AMEX kortnumret + kontrollsiffra eller liknande?

Har du ditt ”kontonummer” hos Coop?
Ser att OCR nummer alltid är samma och är kontonummer + 30
 

hittan

Medlem
Jag har precis skaffat Coop Medmera mer för att ersätta mitt Santander kort i utlandet (fria uttag). Jag har fått kortet precis, så har ännu inte fått någon faktura, men jag vill sätta in pengar med en gång så att jag kan börja ta ut pengar utomlands. Har Coop likt AMEX kortnumret + kontrollsiffra eller liknande?

Har du ditt ”kontonummer” hos Coop?
Ser att OCR nummer alltid är samma och är kontonummer + 30
 

intuition

Medlem
Ser att du redan fått svaret, kompletterar bara med att slutsiffran såklart är en check-siffra så det blir olika slutsiffror för olika konton. Men som sagt, OCR finns ju enkelt att hitta i inloggat läge.
 
Man får ju tydligen inte ha en negativ kostnad på sitt AMEX, hur är det med Coop Mer? Jag vill sätta in pengar redan nu, så att jag inte tar på min kredit när jag tar ut pengar utomlands, "får" man göra det?
 

anjak

Medlem
Växla poängen du tjänat på att handla påskmat på Coop och använd dem till en härlig resa. Om du växlar minst 50 000 Coop-poäng under perioden 1–8/4, 2018 bjuder vi dig på 500 extra SAS EuroBonus-poäng.

Dina extra poäng betalas ut senast den 16/4, 2018.
 
Toppen