Senaste nytt

Renaissance Malmö - Borta från Marriott ?

Valley

Medlem
Hade tänkt boka in mig. Men det är något underligt.
Ena fallet får jag upp hotellet som ett Boutique Marriott. Men när jag lägger in mina datum är det kört.

När jag söker på Marriott's hotell i Sverige kommer bara Stockholm upp.
Någon som har koll ?
 
Hade tänkt boka in mig. Men det är något underligt.
Ena fallet får jag upp hotellet som ett Boutique Marriott. Men när jag lägger in mina datum är det kört.

När jag söker på Marriott's hotell i Sverige kommer bara Stockholm upp.
Någon som har koll ?

Hotellet drivs inte inom Marriott sedan den 1 januari och kan därför inte bokas via Marriotts hemsida heller. Hotellet är dock öppet och drivs helt fristående men kan bara kontaktas på telefon 040 248500 tillsvidare.
 

mha321

Medlem
Hotellet drivs inte inom Marriott sedan den 1 januari och kan därför inte bokas via Marriotts hemsida heller. Hotellet är dock öppet och drivs helt fristående men kan bara kontaktas på telefon 040 248500 tillsvidare.
Trist. Marriott som redan har så dålig täckning i Skandinavien...

Sedan undrar man ju faktiskt ordentlig över planeringen med ett hotell 2018 som bara går att nå via telefon. De måste ju vetat om det i tillräckligt god tid för att kunna fixa upp alternativ hemsida osv....
 

Valley

Medlem
Var ju skit också.
Nu kanske det blir så att det blir flyg fr Oslo - Köpenhamn och då kan jag köra Marriott där i stället
 

David

Medlem
@David bodde där för ett tag sedan, vet nog mer.

Trist. Marriott som redan har så dålig täckning i Skandinavien...

Sedan undrar man ju faktiskt ordentlig över planeringen med ett hotell 2018 som bara går att nå via telefon. De måste ju vetat om det i tillräckligt god tid för att kunna fixa upp alternativ hemsida osv....

Jag fick indikationer på att de är emellan kedjor (inga klara besked gavs dock) och kan därför tänka mig att de inte bryr sig om att promota en temporär situation med hemsida och grejer. Vi borde iofs se nägot nytt namn dyka upp snart tycker man. Temporära situationer har dock en tendens att dra ut på tiden...
 

henrik l

Medlem
Jag fick indikationer på att de är emellan kedjor (inga klara besked gavs dock) och kan därför tänka mig att de inte bryr sig om att promota en temporär situation med hemsida och grejer. Vi borde iofs se nägot nytt namn dyka upp snart tycker man. Temporära situationer har dock en tendens att dra ut på tiden...

Då är det bara att hoppas på SPG. Men kanske inte troligt att de byter inom familjen. Brukar bo där ngn gång per år.
 
Toppen