Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

DanielKif

Medlem
Fick det här från Avis nu angående min första hyra där jag bara fick 1000 poäng.

"Thank you for contacting Avis Budget Group!

We would like to inform you that you have been credited with the missing 9.000 SAS Eurobonus points on 01/02/2018 and it will be reflected on your card within 2 weeks."
 

Johnnyboy

Medlem
Fick det här från Avis nu angående min första hyra där jag bara fick 1000 poäng.

"Thank you for contacting Avis Budget Group!

We would like to inform you that you have been credited with the missing 9.000 SAS Eurobonus points on 01/02/2018 and it will be reflected on your card within 2 weeks."
Samma här! Bara att vänta.
 

Homer

Medlem
Fick det här från Avis nu angående min första hyra där jag bara fick 1000 poäng.

"Thank you for contacting Avis Budget Group!

We would like to inform you that you have been credited with the missing 9.000 SAS Eurobonus points on 01/02/2018 and it will be reflected on your card within 2 weeks."



Poängen brukar redan vara insatta när man får ett sånt mail, har du kollat kontot?
 

DanielKif

Medlem
Poängen brukar redan vara insatta när man får ett sånt mail, har du kollat kontot?
Inga poäng ännu. Jag misstänker att de skickar ut poängen i oregelbundna körningar. Verkar vara upp mellan 1-2 veckor mellan körningarna.
Får se om vi kan uttyda något mönster när alla får poängen.

Mina poäng har kommit:
16:e jan 1k
23:e jan 10k pts
 
Last edited:

Homer

Medlem
Inga poäng ännu. Jag misstänker att de skickar ut poängen i regelbundna körningar. Verkar vara upp till 2 veckor mellan körningarna. Det lär vi ha koll på om någon månad om vi ser ett mönster när alla får poängen.

Så har det inte varit tidigare, när de gjort manuell kreditering har de svarat efter SAS bekräftat att de satt in poängen
och då har de redan varit på kontot.

Vilket fö stämmer med vad rob74 nyss skrev här:AVIS 12.000 poäng för 2 hyror på minst 2 dagar vardera |

...och vad Double Trouble skrev 2 poster upp
 
Toppen