Senaste nytt

Någon som bott på Ritz-Carlton Fort Lauderdale?

Någon som bott på Ritz-Carlton Fort Lauderdale? Fick en toppen rate via jobbet på $219 som jag var tvungen att slå till på.

Jag funderar på att välja mellan Conrad Miami och någon av Ritz-Carlton där i området för 1-2 nätter. Ritz-Carlton Fort Lauderdale ser skrämmande stor ut med sin massiva byggnad. Hur är dina upplevelser av denna hotell?

OT: Ja, landet här kanske är om MYCKET mat men NYC är om vilken mat(!). Precis kommen tillbaka ifrån en buharskt glatt-kosher restaurang(om man får kalla det där hålet i väggen så). Lamb chops var vi bara tvungna att dela på 3 då det var knappt någon plats kvar efter soppan. Autentiska uzbekiska brödet kom direkt ur ugnen till bordet.
 

Flygarn

Medlem
Jag funderar på att välja mellan Conrad Miami och någon av Ritz-Carlton där i området för 1-2 nätter. Ritz-Carlton Fort Lauderdale ser skrämmande stor ut med sin massiva byggnad. Hur är dina upplevelser av denna hotell?

Jag har bot på Ritz Ft. Lauderdale och det är bra, men inte värt det priset som det oftast kostar. Jag skulle köra på Hilton några 100 meter ned på gatan där du kan tjata till dig gratis valley samt frukost och internet ingår om du är HH Gold.
 
Tack, Flygarn, noterad. Jag har satt $300 som en övre gräns: ett DLX rum hos Hilton Fort Lauderdale Beach Resort verkar kosta just det plus parkering:)mad: vilken påhitt!)
 

Flygarn

Medlem
Tack, Flygarn, noterad. Jag har satt $300 som en övre gräns: ett DLX rum hos Hilton Fort Lauderdale Beach Resort verkar kosta just det plus parkering:)mad: vilken påhitt!)

Noterade att priserna just nu var ovanligt höga för sommaren 2013. Jag betalade i juni 2012 $209 för ett Deluxe rum som sen blev uppgraderat.
 
Toppen