Senaste nytt

O på Lufthansas Airbus A380 nu för alla bonusprogram inom Star Alliance

Magino

Medlem
Lekte runt lite på ANAs hemsida och noterade att de visade lediga platser på LH A380 i första klass. Så det verkar som de börjat släppa bonus biljetter för sin första klass för de som använder andra bonus program än Miles & More. Men de verkar endast släppa biljetter dagen innan avresa.
 

Dr. Miles

Expert
De(ANA) har tidigare visat Lufthansas First class award plats på Airbus 380 på vissa rutter. (t ex Frankfurt-Miami och Frankfurt-Singapore)
Sedan har jag inte kollat om så är fallet även för andra rutter.
 

Dr. Miles

Expert
Jag önskar att ANA tar bort sin bias-funktion som gör att inte visar Business/First class award på Singapore Airlines A380/B777W/A346.
Det är jobbigt att använda Aeroplan för att kolla tillgängligheten på de rutterna som trafikeras av de flygplanstyperna.
 

Magino

Medlem
Jag önskar att ANA tar bort sin bias-funktion som gör att inte visar Business/First class award på Singapore Airlines A380/B777W/A346.

Håller verkligen med här. gillar inte Aeroplan lika mycket som ANA när jag söker. Vilka rutter är det man lyckats boka C på? jag har bara hittat SIN-SYD och SIN-HKG
 

Dr. Miles

Expert
Det är Singapore-Sydney och Singapore-Hong Kong.
Jag har hört om att det finns C award tillgängliga även på andra rutter, men jag har aldrig sett själv.
 
Toppen