Senaste nytt

Sista-minuten fungerar inte i sista minuten

Magino

Medlem
Kom just på att jag ville ta mig till Göteborg från Stockholm ikväll och tänkte boka en sista-minuten biljett då jag är under 26. På SAS.se kommer flyget upp och det ska kosta 400kr, men när jag ville boka flyget står det att det inte går att boka online då det är mindre än två timmar kvar till flighten. Istället ska man ringa upp SAS och boka. I telefonen kostar biljetten helt plötsligt över 650kr då det tillkommer någon avgift. Tycker det är lite svinigt av SAS att lista flyg och priser på hemsidan som sedan inte ens går att boka, utan priset blir i själva verket över 50% mer.

Kände att jag behövde skriva av mig lite nu när jag sitter på Arlanda Expressen och just blivit lurad på 250kr :)
 
Fortfarande frivilligt att resa med SAS, tycker nästan folk blivit bortskämda, 650 spänn är fortfarande inte mycket pengar på en biljett. Tänk på oss som just blivit 26 och inte kan resa som ungdom, där svider det betydligt mer i plånboken ;)

Åter till topic, kanske var något tillfälligt fel på sidan? för jag är nästan säker att jag själv bokat tätt in på avgång ganska nyligt.
 
Vill du tjäna poäng på en inrikesflygning har du faktiskt inte mycket val! :( (och vem vill inte det)

Sen är det ju en principsak och inte om att 650 plötsligt är dyrt.
 
Toppen