Senaste nytt

(FINALLY FREE) EuroBonus GOLD!

lonewolf

Medlem
Kära Businessclass.se :)

Det var den en mörk och kylig kväll den 7:e April jag valde att byta från Norwegian till SAS. Det var ett "tufft" beslut eftersom jag hade varit en av deras mest unga frekventa resenärer med 58 flygningar på två år. Trots detta var det en känsla som tydde på att jag behövde en förändring och med många bra argument från er här på forumet klickade jag till slut på den gröna knappen och gick med i SAS EuroBonus.

Redan två dagar efter min registrering i EuroBonus "9:e April" var det premiär för mig som EuroBonus Basic medlem att ta mig upp i luften med SAS, ett flygbolag som jag inte hade flugit på säkert 5 år med. Premiärdagen bjöd på routingen:
Stockholm-Oslo-Stavanger-Oslo-Stockholm

Imorgon 1:e Augusti vill jag bara meddela er om att jag kommer bli EuroBonus Guld medlem. Routingen denna stora dag är: Stockholm-Malmö-Stockholm-Malmö. :D

På mindre än fyra månader har jag lyckas genomföra 43 flygningar med SAS trots att jag har tagit studenten och jobbat i sommar. Jag vill därmed tacka er alla här på forumet som fick mig att ta hoppet över häcken och även säga att ni som har vägarna förbi ARN imorgon får hålla utkik efter en relativt lång kille med ett stort leende! :cool:

Stort tack till er alla, och jag hoppas på att kunna vara mer aktiv här på forumet nu när jag har uppnått mitt mål äntligen!
 

AABack2ARN

Medlem
Visst är det kul att flyga, men det finns ju gränser... Men stort grattis i alla fall :) och hoppas du får välförtjänt nytta av ditt EBG-kort
 

Johannes

Medlem
Grattis, jag har varit EBG i två månader nu och det är trevligt med fast-track lounger och priority bagage. Priority bagage har kritiserats mycket men mitt bagage har kommit top tre i TOS, OSL, och GOT så jag kan inte klaga...
 
Toppen