Senaste nytt

Sommarpresent från Flying Blue

nilsson

Medlem
Jag fick en kartongkvadrat med posten idag innhållandes en sommarhälsning och ett presentkort på 150kr till iTunes. Det var en oväntad överraskning.

Whether you need to be on the beach, relaxing at home on the couch, or in the seat, we want to wish you a lovely summer. As a Flying Blue member are you very important to us and we want to give you something that you can carry with you everywhere or nowhere. With this iTunes gift card, you can download any e-book, cd or dvd you want, and sit back and just let the thoughts fly for a while.

Happy summer from us at Flying Blue!

(ja, det står "are you" i mening två)
 
Trevligt!

Undrar just vilka FB medlemmar "are you very important" nog för att få ett presentkort? Inte alla, tydligen.

Johan
 

agehall

Medlem
Jag har inte fått någon sommarpresent trots att jag är FBP, så det finns nog något mer kriterium.
 

Dr. Miles

Expert
Chansen att du som gnäller så mycket på AF skulle få en present av FB är säkert lika liten som
att jag eller Concorde få en present från Eurobonus :cool:

United skickade mig ett gratulationskort (per brev) när jag fyllde år. Trots att jag har varit/är mycket kritisk mot deras produkt/service. :rolleyes:
 

agehall

Medlem
Chansen att du som gnäller så mycket på AF skulle få en present av FB är säkert lika liten som
att jag eller Concorde få en present från Eurobonus :cool:

Ja, för jag gnäller ju mindre nu när jag inte får någon present...

Skämt åsido, visst kritiserar jag dem rätt hårt ganska ofta, men jag flyger ju ändå en hel del med dem. Och om sanningen ska fram, så kritiserar jag väl *A en hel del också, inkl SK.
 
Toppen