Senaste nytt

Nordic Choice presenterar största hotellaffären i Stockholms historia - två nya hotell vid Brun...

Jacob

Medlem
Det är Swedbanks gamla kontor vid Brunkebergstorg i Stockholm som omvandlas till ett nytt hotellkomplex i centrala Stockholm med två olika hotell samt ett restaurangkomplex på våning 14 och 15 med en fantastisk utsikt över staden och Stockholms ström. Hotellprojektet är en del av Urban Escape Stockholm som leds av AMF Fastigheter som ska förvandla befintliga…
 

Moco

Medlem
Choice erbjuder ju visserligen bra hotell, så inget fel i det. Men nog vore det nog trevligare om den Skandinaviska hotellmarknaden öppnade upp för några andra, mer intressanta och internationella aktörer. Snart finns det ju enbart Choice. Förstår att Stordalen vill härska ohämmat på marknaden, men jag som kund ser gärna något annat nu.
 

olo

Medlem
Jag ska bo på Hobo Hotel nästa vecka, vilket verkar vara ett lite mindre boutique hotell.
Hur var det? Jag har nu också en bokning där.
Vad erbjuder de till frukost och hur är prisnivån på den?

Intressant att varken Hobo eller At Six inkluderar frukost. Det är ju banbrytande i Sverige. Misstänker att front desk kommer att få ta den diskussionen mer än en gång...
 

011430121

Medlem
Intressant att varken Hobo eller At Six inkluderar frukost. Det är ju banbrytande i Sverige. Misstänker att front desk kommer att få ta den diskussionen mer än en gång...
Jag var på en visning genom jobbet på At Six och åt frukost, då sa värden, "som nya trenden är ingår inte frukost i rumspriset" Nu är inte jag någon trend person, där fick jag lära mig något nytt
Jag kan skvallra och säga att frukosten inte var märkvärdig, vet inte vad den kostar.
 

AntonL

Medlem
Hur var det? Jag har nu också en bokning där.
Vad erbjuder de till frukost och hur är prisnivån på den?

Intressant att varken Hobo eller At Six inkluderar frukost. Det är ju banbrytande i Sverige. Misstänker att front desk kommer att få ta den diskussionen mer än en gång...
Jag checkar in tisdag kväll så återkommer på onsdag med intryck!
Intressant med frukosten... det har jag faktiskt missat. Vad jag kunde läsa mig till på resebyråns bokningsbekräftelse så skulle kontinental frukost kosta 120 kr, så ok prisnivå om än surt att det inte ingår i priset som man är van vid i Sverige.
 
  • Gilla
Reactions: olo

agehall

Medlem
Jag var på en visning genom jobbet på At Six och åt frukost, då sa värden, "som nya trenden är ingår inte frukost i rumspriset" Nu är inte jag någon trend person, där fick jag lära mig något nytt
Klart de ser det som en ny trend när de vill snåla in på det. Det kommer de nog att få en hel del skit för då det i Sverige är standard att ha med frukost i priset.
 
Toppen