Senaste nytt

AVIS: (nytt erbjudande augusti 2016) 7000 poäng för 7 dagar (hyr okt-dec)

Homer

Medlem
CELEBRATING 70 YEARS WITH 7,000 SAS EUROBONUS EXTRA POINTS
dotted_line_3column_black.gif



Terms and Conditions

1. Only valid for reservations created in the period 1st August and 31st August 2016 and with rental period 1st October and 31st December 2016.

2. Valid for all rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA, Canada, Argentina, New Zealand and Mexico.

Benefits for EuroBonus Customers

Avis.jpg
 

Johanna

Medlem
Tack, tog tag i det hela och bokade min novemberbil. Trevligt med 7000 poäng. Passade på att kolla upp mina andra bokningar. Priserna hade sjunkit på båda så bokade om dom också fast då tyvärr utanför denna kampanj.
 

Homer

Medlem
Jag noterade att priserna gått ner så jag ändrade i bokningen och valde en större bil till lägre pris.
Jag fick alla poängen automatiskt i alla fall.
 
Har fortf inte fått poängen trots retro-claim för ett par veckor sedan. Hyrde kärran den 9/aug, använde den 17-27/okt. Angav både EB och rabattkod. Att det alltid ska vara överdjävligt svårt att få sina poäng från detta företag.
 
Noterar att kampanjen @Homer länkar till nu är uppdaterad med nya datum. Har en kommande bokning i Austin, Texas i april, men först ska jag banne mig ha poängen från förra hyran innan jag lägger en spänn till hos Avis.
 

Kris

Medlem
Jag bokade under denna kampanj för hyra i oktober. Har fått 2x500p (?) på kontot men alls icke 7000p. Någon som lyckats få kampanjpoäng per automatik?
 

Malu

Medlem
Jag bokade under denna kampanj för hyra i oktober. Har fått 2x500p (?) på kontot men alls icke 7000p. Någon som lyckats få kampanjpoäng per automatik?

Jag hade en bokning vecka 44, månadsskiftet oktober-november och fick först 500p + sedan 6500 extra någon vecka senare. Allt registrerades dock på samma datum = hyresperiodens början.
 
Toppen