bL0m
Medlem
Snart kan vi tas emot av en digitala kundtjänsttavlor vid incheckningsdisken, jag misstänker att detta bara kommer finnas på de större flygplatserna.
250 000 USD kostar varje enhet.
Vad tror ni om detta? Om vi leker med tanken att du precis missat ditt flyg eller att du är missnöjd med något, vill du då ta detta med en maskin? Jag är osäker på om detta kommer förhöja kundupplevelsen, dock kan denna maskin vara tillgänglig 24 timmar om dygnet vilket kan vara positivt.
[video=youtube;tI3YBf36twk]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tI3YBf36twk[/video]
Källa: http://www.engadget.com/2012/05/22/airport-customer-service-avatars/
250 000 USD kostar varje enhet.
Vad tror ni om detta? Om vi leker med tanken att du precis missat ditt flyg eller att du är missnöjd med något, vill du då ta detta med en maskin? Jag är osäker på om detta kommer förhöja kundupplevelsen, dock kan denna maskin vara tillgänglig 24 timmar om dygnet vilket kan vara positivt.
[video=youtube;tI3YBf36twk]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tI3YBf36twk[/video]
Källa: http://www.engadget.com/2012/05/22/airport-customer-service-avatars/
Last edited: