Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Dr. Miles

Expert
Testade refunder för första gången på Cdon när jag köpte ny mobil. Fick utan problem tillbaka mina 1.2% inom 2 dygn.
På Refunder.se har jag alltid lyckats att få cashback så länge jag inte har glömt att stänga av Adblocker innan jag går in i Refunder.se.
När det gäller SAS bokningar, brukade jag att få ett SMS från dem efter jag har passerat säkerhetskontrollen vid avresa.

På Bonusway har jag inte fått cashback för SAS bokningar en enda gång. Jag startade en tråd om detta.
Har någon lyckats att få cashback på SAS bokning från Bonusway? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

mha321

Medlem
Nordic Choice har levererat via refunder ett par gånger för mig. Därför var jag inloggad den vägen när jag idag bokade en award-night med dem för poäng som går ut 31 oktober. Det gav 10kr på refunder.se, trots att betalningen var 100% med poäng. Inte så mycket, men det är enkelt att gå in den vägen för att boka bonusnatt också...
 

jumbooze

Medlem
Angående 0kr så säger refunder att dessa kommer justeras efteråt men jag har ej sett det hända ännu på mina bokningar
 

johan_fbg

Medlem
Någon som har haft problem med att resan bokades när Refunder hade SAS som partner men genomfördes efter avslutat samarbete? Jag hade 14 bokningar med Refunder+SAS i juni som jag genomförde i november. Har inte fått cashback för någon av flygningarna och det går inte att retro claima på refunder.se eftersom "köpen" är över två månader gamla.
 

mry

Medlem
Jag har fått cashback på refunder för alla köp trots att jag inte flugit tidigare så du borde ha fått dem i september eller så säger jag..
 
Toppen