Senaste nytt

[Tävling] Vinn en Star Alliance bonusresa i Business class! (av AHO)

Magino

Medlem
Jag tror att routing av hemresan är OK, däremot ditresan kan bli problem då du reser zone 2 -> zone 5 -> zone 6 -> zone 4 med stopover i zone 5.
Om din routing hade vatit zone 2 -> zone 6 -> zone 4 med stopover i Johannesburg, hade det nog fungerat. (även om det är svårt att få bmi DC att acceptera ibland.)

Trodde att BMI hade lite trevliga regler som US Airways här men, men. Tack för heads up och jag har nu ändrat lite.
 

Namn: Tommy P.
Ålder: 35 år
Bakgrund: Född i Helsingfors, Finland och flyttat till Stockholm, Sverige januari 2008
Flyghistoria:
FlightMemory - Statistic from our user 'tommy76'
Jobbet: Jobbar som Projekt Ledare i Teleopti AB (Teleopti - Workforce Management & Telecom Expense Management)

Resemönster:
Reser en hel del på tjänsten. Nuförtiden mest mellan destinationerna ARN-HEL på grund av sitter i vårt huvudkontor i Danderyd men jobbar först och främst med våra finska kunder. På grund av Baltiska länderna tillhör till vår finska sälj-organisationen så i framtiden kommer att flyga dit med beroende på hur många nya kunder våra säljare lyckas kamma hem. Nästa projekt som jag fått att driva på utanför Finland finns i Istanbul, Turkiet så kommer resa dit under juli eller augusti, som det ser ut idag.

Under åren 2008 - 2011 flög jag veckovis inrikes i Sverige allt från Malmö till Kiruna. Sett en hel del små flygplatser i Sverige också men de har högre standard än den värsta som jag någonsin landat - Jaipur, Indien.

Flyger jag privat då? Absolut det gör jag. Jag älskar ju att flyga, till och med sökt några gånger i min ungdom till Finnair för att bli "luftmadrass" men jag inte lyckades komma in till AY kurs på grund av klarade inte språkprovet på den 3e främmande språket som var franska för mig. Då (1995 och 1996) hade AY kraven att kunna modersmål och tre (3) främmande språk.