Senaste nytt

Shampoo/Tvål på hotell, engångsflaskor eller pumpflaskor

Agö

Medlem
Har vi bilder på risigheten?
f95d3acf5b23410d00079539154eb40f.jpg
 

Homer

Medlem
"It's almost like buying a Mercedes and the stereo is bad."

The toiletries war heats up at hotels

Enkelt att räkna ut vilken kedja du undviker

Starwood Hotel and Resorts' specialty select brands, which include Element and Four Points, have dispensers in every shower. Before settling on that, they considered many factors, including whether or not shower gels would pump out with ease.

"A lot of research went into making this decision and really the big question was, are guests open to using a dispenser for their bath products?" says Brian McGuinness, global brand leader of those brands. "Through trial, we found that they're very amenable to it."
 

Delayed

Medlem
"It's almost like buying a Mercedes and the stereo is bad."
Fast man ska passa sig för att gå efter förpackningen insåg jag när jag såg en anställd på ett Novotel i Thailand "diska" och återfylla "engångsflaskorna" till badrummen. :) Jag är inte helt övertygad om att etikett och innehåll matchade...
 

palmen

Moderator
Denna tråd har brutits ut från en annan diskussion som gick Off Topic, därav ser första inlägget lite lustigt ut.
Diskutera gärna vidare för/nackdelar och egna synpunkter på shampoo/tvål som man får på hotell.

//Moderator
 

Agö

Medlem
Fast man ska passa sig för att gå efter förpackningen insåg jag när jag såg en anställd på ett Novotel i Thailand "diska" och återfylla "engångsflaskorna" till badrummen. :) Jag är inte helt övertygad om att etikett och innehåll matchade...
Haha. Skulle aldrig använda en flaska jag misstänker var öppnad tidigare.
 
Toppen