Hej BC-vänner!
Imorgon bär det av till Portugal för mig med TAP. På något märkligt sätt har de lyckats slarva bort platsreservationerna jag gjort, nödutgångsplatser.
Trots att jag har bekräftat via E-mail och print screen från bokningssidan att mina platser var bekräftade har vi nu blivit seatade allra längst bak med limiterad recline..
Det är en enligt mig rätt så lång flygning och utan extra benutrymme känns den outhärdligt (Speciellt när mitt resesällskap är över 2 meter lång och jag har drabbats av Business Class syndrome..)
Anser ni att jag kan kräva att de ordnar tillbaka platser med extra benutrymme, alternativt uppgraderar till Business class? Är Star Alliance Gold om det kan hjälpa..
Detta har hänt förut att samma bolag har TAP(pat) bort, har aldrig hänt mig på något annat bolag.. Har ni varit med om liknande?
Imorgon bär det av till Portugal för mig med TAP. På något märkligt sätt har de lyckats slarva bort platsreservationerna jag gjort, nödutgångsplatser.
Trots att jag har bekräftat via E-mail och print screen från bokningssidan att mina platser var bekräftade har vi nu blivit seatade allra längst bak med limiterad recline..
Det är en enligt mig rätt så lång flygning och utan extra benutrymme känns den outhärdligt (Speciellt när mitt resesällskap är över 2 meter lång och jag har drabbats av Business Class syndrome..)
Anser ni att jag kan kräva att de ordnar tillbaka platser med extra benutrymme, alternativt uppgraderar till Business class? Är Star Alliance Gold om det kan hjälpa..
Detta har hänt förut att samma bolag har TAP(pat) bort, har aldrig hänt mig på något annat bolag.. Har ni varit med om liknande?