Senaste nytt

Stor prisskillnad

Direktorn

Medlem
"Stop clicking around" Hiltons nya paroll.. Behöver boka 4 rum i Stockholm 22 Sept. 3100 per rum i Hiltonappen och 1880 på Momondo för samma rum..Sjukt minst sagt och då är jag inloggad som Platinum.
 

Direktorn

Medlem
Hilton avbokning till 1800 incheckningsdagen, Momondo 1800 dagen innan incheckning = Nekad prismatchning

Om jag förstår det rätt är det då inte möjligt att göra en best rate guarantee Claim? Ska ändå inte boka med Hilton. Med en sådan prisskillnad tar jag mina statusförmåner på någon juste restaurang istället:)
 

rsimon

Medlem
Har haft framgång med deras BRG ett par gånger, efter erfarenheten att det mer eller mindre bara är Expedia som de garanterat accepterar som lägre pris-sida.

Senaste dagarna har dock Hiltons nya formulär strulat ity jag fått en bekräftelse på skärmen, men ingen e-post med ärendenummer. Efter chat och till slut ett tredje försök via klassisk e-post med all relevant information fick jag svar i dag med godkänd prismatchning samt de 50 USD, detta trots att Hiltons rea är över och således det bättre priset på Expedia också justerats upp. Tack och lov för att de godkände min skärmdump.

Curio Reichshof Hamburg
Hilton rea - 126.75 EUR/natt
Expedia - 119.20 EUR/natt
med BRG-avdrag - 104.38 EUR/natt

Do click around!
 
Toppen