Detta tyder på att konceotet i Norge är helt annorlunda... vart en del gånger på Värnes och där är det dom beskrivet, kamske än värre att det faktiskt är bemannat, men hitills har alla cafeloungerna jag vesökt vart det, ser hellre en tunnelbanespärr och att någon kommer och tittar till ibland, för tanken borde vara att det mesta sköter sig själv på en sådan plats... jag abser helt klart att lägger man pengar på personal så ska det innebära en högre servicenivå, och där är det viktigt att skilja på enkel service som duger utmärkt och en mer tillrättalagd service som jag tror fler förknippar med en premium produkt. Så helt enig, betalar hellre lön till den personalen som behövs än till något som fungerar fint med mindre tillsyn. Frukt är ju något som verkligen förenklar t.ex! Sen borde det ligga lite research allt eftersom vad som fungerat och inte, för tanken med loungerna är ju garanterat god! Drt jag t.ex menar med ljummet vatten är att ska vattnet stå framme så lär det vara kylt osv, små enkla saker som gör en upplevelse från ok till något som kunden anser har varit en positiv upplevelse!