Senaste nytt

Hilton duktiga på att ta hand om sina guldmedlemmar

mankan69

Medlem
Måste nog säga att Hilton är den hotell kedja som är bäst på att uppgradera sina loyala kunder. För min del så händer det nästan var och varannan gång och sker det inte så ber man om ursäkt för att det inte var möjligt. Gillar conceptet med en Executive lounge som de har på vissa hilton hotell. Bästa som jag har varit på är nog den på Hilton Kastrup och det är nog lite av ett favorit hotell i Norden.
 
Last edited:

ulagun

Medlem
Synd bara att de etablerade ett Doubble-tree i.st.f riktigt Hilton i Oslo.

Vad jag gillar som Gold är att man kan logga in och kolla sin bokning kvällen innan eller samma dag och då framgår det om och i så fall vad man blivit uppgraderad till.
 

agehall

Medlem
Vad jag gillar som Gold är att man kan logga in och kolla sin bokning kvällen innan eller samma dag och då framgår det om och i så fall vad man blivit uppgraderad till.

Oh? Det visste jag inte. Det är ju en riktigt trevlig feature. Så ifall man inte blev uppgraderad kan man avboka och boka ett bättre rum då.. ;)
 

EBGGOT

Medlem
Synd bara att de etablerade ett Doubble-tree i.st.f riktigt Hilton i Oslo.

Vad jag gillar som Gold är att man kan logga in och kolla sin bokning kvällen innan eller samma dag och då framgår det om och i så fall vad man blivit uppgraderad till.

Jag har en övernattning på måndag och det står redan idag att upgrade är gjort .... HILTON är guld på alla sätt ...
 
Toppen