Senaste nytt

Fråga om SAS app och windows dator

Siljevm

Medlem
Jag har en sprillans ny windows, Microsoft Surface Pro 4.

Jag har laddat ner SAS appen inför våran resa, men kan bara under Entertainment läsa SAS' egna magasinen - inte de andra tidningar som erbjudas, de är "skugga grå" och kan inte tryckas på.

I min telefon (samsung galaxy) är det inga problem. Men jag föredrar att läsa tidning på datorn.

Någon som vet??
 
Vänta lite nu. SAS appen är väl för Windows Phone och inte Windows på dator. Din Surface pro 4 kör ju vanliga windows. Jag hittar i alla fall inte någon SAS app i vanliga Windows Store. Det är inte så att du menar den vanliga websidan?
 

Siljevm

Medlem
Tack för svar.
Nej inte det vanliga webb fönstret, det är en app som jag laddat ner genom Windows Store. (som är samma som på Windows Phone).

Men var min tanke också att den skiljar mellan Phone och dator.
Kundservice i SAS loungen på OSL, sade att det egentligen inte borde vara problem. Inte för att jag vet om de precis vet vad jag talar om. ;)
 

oneM

Medlem
Kan ha fel men o ladda ner magasin eller läsa tidningar tror jag bara är tillgängligt 22 timmar innan avgång, men är ju konstigt om det går i din telefon isåfall.
 
Den nyaste SAS-appen för Windows Phone lämnar det mesta att önska. Man kan se sina kommande bokningar och det totala poängsaldot. Saker man inte kan se är transaktionshistorik och antal baspoäng. Baspoängen visas på en skala men man ser inte exakt antal.
 

Siljevm

Medlem
Kan ha fel men o ladda ner magasin eller läsa tidningar tror jag bara är tillgängligt 22 timmar innan avgång, men är ju konstigt om det går i din telefon isåfall.

Detta var efter 22 t innan avgång, medan jag ventade i Loungen på OSL. :)

Ska resa hem igen nästa vecka, så får se då. :) Forsöka att inte ladda upp i telefonen först, men direkt i datorn.
 

Jainzar

Medlem
Den nyaste SAS-appen för Windows Phone lämnar det mesta att önska. Man kan se sina kommande bokningar och det totala poängsaldot. Saker man inte kan se är transaktionshistorik och antal baspoäng. Baspoängen visas på en skala men man ser inte exakt antal.
Vad är den nyaste? Jag har versionen 1.1. på min Lumia 630 och jag kan ser båda, transaktionshistorik och antal baspoäng.
 
Toppen