Senaste nytt

Förfaller inte poängen längre efter 5 år?

Gizmo79

Medlem
Som rubriken lyder, är det så att intjänade poäng inte längre förfaller efter 5 år?

Har i nuläget ca 75000 poäng och det står att ca 14000 förfaller i april 2019 och ca 46000 som förfaller i april 2020 men det är således ca 15000 poäng som inte har nått förfallodatum.
 

Gizmo79

Medlem
Nej jag är statuslös...det rimliga är ju att dom har ett förfallodatum i April 2021 men det är inget som står....därför jag fick för mig att det skett en ändring
 

bnr

Medlem
Nej jag är statuslös...det rimliga är ju att dom har ett förfallodatum i April 2021 men det är inget som står....därför jag fick för mig att det skett en ändring
Jag tror att det är så "illa" att det bara får plats två rader text i den rutan...
Det vill säga dina rader för 2019 och 2020...

upload_2016-7-6_22-6-34.png
 

Gizmo79

Medlem
Ja så kan det ju såklart vara, är inget stort problem för mig då jag ändå gör mig av med dom på kortare tid än 5 år. Vart bara lite fundersam som sagt.

Tack för era svar
 

MrB

Medlem
Skulle inte detta ändras till hösten med lanseringen av EB 3.0? Har för mig att poängen kommer att leva så länge man har aktvitet på kontot minst en gång om året. Men jag kan ha fel :)
 
Toppen