Senaste nytt

Nyhet: Hitta drömhotellet på BusinessClass. Nu har vi vår egen hotellsektion

BusinessClass

Redaktör
Äntligen lanserar BusinessClass sin egen dedikerad hotellsektion. Vi hjälper dig hitta 4- och 5-stjärniga hotell i hela världen - till ett bra pris. Många medlemmar på BusinessClass har frågat oss när vi tänkt oss att starta vår egen hotellsektion där man kan hitta bra hotellrum och bra priser - nu kan vi erbjuda den här…
 

dashboard

Administrator
Jeg har funnet ekstremt bra priser gjennom prissammenligningen som vi nå har på BC. Mange har en oppfatning om at Booking.com eller Expedia eller Hotels.com alltid er billigst. Men i eksempelet jeg har dokumentert her, fikk jeg et bra hotell til ca halv pris på søket til BusinessClass på samme romkategori, som jeg faktisk bestilte, se ordrebekreftelsen her først. PS: skjermbildene tatt med ca 1 minutts mellomrom...

Lykke til med å finne egne superdealer...



Ordrebekreftelsen fra Skoosh fra søket på BusinessClass, NOK 5.863,-

Skjermbilde 2016-05-02 kl. 13.52.42.png



Prisen fra Expedia, ca NOK 9.400,-

Skjermbilde 2016-05-02 kl. 13.54.22.png


Prisen fra Booking.com, ca 9.400,-

Skjermbilde 2016-05-02 kl. 13.55.29.png
 
Last edited:

dashboard

Administrator
Diskusjon opptjening av poeng vs laveste pris. Ikke alltid bor en på hotell som tilbyr poeng du er interessert i. Enkelte ganger er pris viktigst. Som i eksemplet jeg har gitt over. Kan man spare ca halv pris på et opphold så tipper jeg de fleste, også her, ville prioritert dette over poeng...
 

Avgeek

Medlem
"Vår nya hotellsektion rekommenderar och visar bara de hotell med 4 och 5 stjärnor som har fått bäst bedömningar från sina gäster under lång tid, och för att göra det lättare för dig kan du också använda de topplistor som redan ligger ute på våra framsidor – kalla det gärna en fastlane till bra hotell i hela världen."

Det här skriver ni i annonsen. Följer man sedan länken ni skickat så är det första jag ser ett 2-stjärnigt hotell i Ystad (Gårdsboende). Kollar man på New York visar ni JFK Inn, 2 stjärnor och 4,7/10 i betyg. På vilket sätt är det bäst bedömningar och 4-5 stjärnor?

Ser inget fel i att ni fixar en ny inkomstkälla men det ni skriver i beskrivningen är ju inte sant alls. Finns ingen selektion eller kurering av hotell överhuvudtaget.
 
Last edited by a moderator:

dashboard

Administrator
Ok, så er hotellsökning är Hotelscombined.com?
Stemmer, selve resultatene genereres av en stor B2B aktør (HotelsCombined) som mange andre aktører også henter priser fra, som eksempelvis Momondo. Men alt som skjer på vår forside, topplister etc, er det vi her som har kontroll på / kan styre innholdet på. Og dette er første versjon, vi kommer til å få mer og mer customized søk til vår mer premiumprofil. Vi har jo ikke de samme brukerne som Momondo...

Forøvrig, ta en titt på topplistene på forsiden av BusinessClass.se. Her finner du topplister som anbefaler de beste hotellene, i storbyer verden over. Denne listen skal bare bli bedre og bedre med tiden men allerede har vi fått tilbakemeldinger om at listene inneholder de riktige gode adressene som man skal forvente å finne her. Igjen, har dere innspill på properties som mangler så si ifra til support@businessclass.se eller her...
 

anjak

Medlem
"Vår nya hotellsektion rekommenderar och visar bara de hotell med 4 och 5 stjärnor som har fått bäst bedömningar från sina gäster under lång tid"

Ni visar ju väldigt många hotell med 3 stjärnor också och som inte alls känns särskilt premium.
 

dashboard

Administrator
"Vår nya hotellsektion rekommenderar och visar bara de hotell med 4 och 5 stjärnor som har fått bäst bedömningar från sina gäster under lång tid"

Ni visar ju väldigt många hotell med 3 stjärnor också och som inte alls känns särskilt premium.
Hei, på forsiden av BusinessClass finner man nå topplister som bare viser 4* og 5* premium properties. Dette skal være et godt utvalg til en mengde storyer rundt om i verden. Det er riktig at inne på hotell.businessclass.se så ligger det fortsatt noen 3* hoteller, disse arbeider vi med å fjerne da vi antar at de fleste her på BC vil foretrekke 4* og 5*. Når det er sagt kan man per idag finne gode 3* i søket, men ikke på topplistene og det er heller ikke der fokuset vil ligge på sikt, på BC..
 
Toppen