Senaste nytt

Ny eller gammal kabin på SK925, måndag 20 juni

Hejsan

Nu är jag lite förvirrad... Jag fick beskedet att jag blivit uppgraderad till business class (tack, SAS för den diamantförmånen) på SK925 från Köpenhamn till Washington D.C. imorgon. Jag blir dock lite förvirrad när jag ser konfigurationen som verkar vara 2+2+2 på en A340. Enligt SAS hemsida är samtliga A340 i trafik uppgraderade med den nya kabinen. Vad är det jag missar?

Tack!
 

Agö

Medlem
Hejsan

Nu är jag lite förvirrad... Jag fick beskedet att jag blivit uppgraderad till business class (tack, SAS för den diamantförmånen) på SK925 från Köpenhamn till Washington D.C. imorgon. Jag blir dock lite förvirrad när jag ser konfigurationen som verkar vara 2+2+2 på en A340. Enligt SAS hemsida är samtliga A340 i trafik uppgraderade med den nya kabinen. Vad är det jag missar?

Tack!
LAN Chile-kärran?
 

Agö

Medlem

sembl

Medlem
Det är LAN kärran med 2-2-2. Jag sitter i minikabinen ibak för att får First känsla ;) Lite som bostadsannonserna här i sthlm med New York känsla ....hur det nu går till. @Jonas Helgertz Var kommer du sitta ? 1A och B var lediga i morse iaf.
 

Kricka

Medlem
Efter min senaste resa med den kärran (till Shanghai) så mailade jag till SAS
och förslog att de skulle sälja/skrota kärran snarast. Min ordinarie sittplats (2G)
kunde inte stolen fällas ned varpå jag fick byta till annan plats (3B) där IFE inte
fungerade.. Trevlig besättning och bra service men usel hårdvara !
 

Brandten

Medlem
Efter min senaste resa med den kärran (till Shanghai) så mailade jag till SAS
och förslog att de skulle sälja/skrota kärran snarast. Min ordinarie sittplats (2G)
kunde inte stolen fällas ned varpå jag fick byta till annan plats (3B) där IFE inte
fungerade.. Trevlig besättning och bra service men usel hårdvara !
Jag påpekade likande problem till SAS efter en resa från SFO och fick 5000+8000 (tror jag det var) EB-poäng som kompensation.
 

Kricka

Medlem
Jag påpekade likande problem till SAS efter en resa
från SFO och fick 5000+8000 (tror jag det var) EB-poäng som kompensation.

Hoppas oxå på någon slags kompensation men antar att kundtjänst har haft lite annat att
jobba med senaste veckan. Mitt mail borde dock ligga rätt högt i högen om man nu inte
kör omvänd ordning..
 
Toppen